NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, June 13, 2010

jiwa bergelora ~

da masuk 4 hari da aku cam rase tak best lar. kecewa ader lagik tgk result neh. smp kan aku check 3 4 kali result aku. bukan tak percaya. tp harapkan keajaiban berlaku. bia result tu bertukar ke ape. tp takde pe pun berlaku. mmg tak best kn. taktau la nak buat cam ne. buat jadual ? mustahil la aku ikut. blaja awal ? mustahil lagi skali. mcm mane nak btol2 bersedia bila tiba final ? takde care. huh. takpela. anggap jer takde rezki. ape2 pun kelmarin ponteng blaja kete. mls kot. dahla panas. bosan pulak tu. blaja tak pandai2. hampeh. boleh kata dalam litar, kereta aku je slalu mati2 enjin. org lain semua da pro. ntah pape. otak nie slow sket nk tgkp semua bende. part plg bengong mestila bukit. haram. tak naik langsung. nti kena try balik. arini ntah paper trainer suruh ajr org. padahal aku sendrik pun tak reti. nsb baik la budak yg perlu diajar tu faham situasi aku. boleh la nak share2 sket ilmu tp takleh lebih la. buat parking hari nie kna marah. yela kena reverse smp tiang ketujuh. ada satu tiang diletakkan botol di atas. biasanya tiang tu la tiang ketujuh. tp hari nie tiang yg ade botol tu upe upenye tiang ke-6. haa kena marah la sket. tp aku tak kesah sebab aku tau diorang tak ajar pun. kalau aku tak tny org, aku lg tak pandai. dah 6jam blaja. spatutnya aku berada di comfort zone la. tadik tak jugak. kdg2 kereta tu mati jugak. clutch aku tak berape reti nk tekan. alahai. along da takde kat umah. pindah praktikal kat kemaman. aman. hahaha. takde org la kat umah nie. mami da pindah umah kn. tgl aku ibu muiz kakak jer. tak rase pape pun. bosan. arinie mmg kelam kabut. dahla pagi bangun lambt. kelas kol9 da start. time tu la nk mandi, time tu la nak gosok baju. time tu la nak pakai lens. dahlaa susah. hasilnya lense hilang sebelah. jatuh ke mane ntah. so pg bawak kete dgn hny pakai sebelah je. tp skrg da beli lar. hehe.
p/s : maken hari maken ramai org dapat dekan, cam ne aku tak sedih. alahai.

1 comment:

NuR FaTiN said...

aku da lame x g blaja ni.. ntah ape la blaku nnt.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...