NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, June 6, 2010

wimozad Here I Come !

Hurm. Haru biru btol. ntah paper jer. btw wimozad ni name driving school. hehe. da setengah tahun tergendala lesen nie. skrg baru nk sambung balik. L da settle. Kena praktikal ( haa praktikal katanya ) dalam 9 jam macam tu plus another 2 hrs pra-test, boleh laa berdating dengan JPJ. dkt dungun neh JPJ punye date tiap2 hari selasa. so Insya Allah sempat settlekan benda jadah nie dalam bulan nie. tp erm taktau laa kalau otak nie buatnya jadik lembab. mmg sah sah laa tak sempat. actually duit nak bayar ni tak cukp rm300, hehe tgh tgu duit datang la nie. tp memberanikan diri untuk pergi blaja dulu. takut tak sempat. org lain means kawan2 yg lain da 3 4 tahun bawak kete, aku baru terhegeh-hegeh nak buat. mmg laa tak syok. mmg laa hidup aku ni tak complete lagik kn. kebahagiaan tak penuh lagik. orang kata bulan separa lagik. orang lain da ada kereta da time nie. aku lesen pun blum lagik. org lain dah ada gf da time nie. aku pun blum lagik. haha bukan nak promote diri eh. saje nak melalut. huhuhu. org lain da ade iphone, aku blum lagik. hahaha yang nie totally mengarut la. org lain pakai nokia3310 jer. yerla 3310 pun ada myvi sebijik. fair n square la kan. khamis ni result exam kuar. erm. tak rasa pape. takut pun tak. nervous pun tak. excited pun tak. perasaan ni same cam aku rasa sem lepas. hasilnya pointer jatuh. sem nie taktau la. harap tak turun la. bia la naik walaupun hanya dengan 0.01 kn. :( . skrg progress hidup mendatar jer. dulu time minggu exam, boleh kacau2 org. skrg nie asyik2 mesej org same je. memang la kepuasan melanda diri. hehe. ape2 pun, HOUSE nie bosan jugak act. asyik penyakit jer. bosan. ~ da taktau nak bebel apa. publish jer laah. ^-^

3 comments:

NuR FaTiN said...

same la aku pon bru terketar2 nk wat lesen ni.. huhu hopefully sempat settle time cuti.. huhu.... lau tau aku gi ngn mu skali... cni bosan gle... sorg2.... tp kat cni bayaran ditanggung beres oleh bapakku la..

SyedMuzzamir said...

:) huuh untung mung. aku tensen ah. ramai giler org wat lesen dungun neh

NuR FaTiN said...

same ah.. cni pon ramai gler..... kdg2 1 hari dpt blaja sejam je.. sioot toll la cuti2 ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...