NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, December 24, 2010

CONTEST AKU DAN KACAMATA


ni contest yang dianjurkan oleh kawan baru aku hehe
namanya syafiq rosli okay. senang je contest
dia.amek gambar yang kena pakai spek mata.
asalnya kena pakai spek mata hitam. but then,
owner dah tukar. apa2 spek pun boleh.
meh pakat join meh. hadiah mmg terbaik ah.


pada awalnya aku nak submit gambar nie.
siap ada signboard khas kan, maknanya khas
untuk contest nie je. dekat lain takleh tampal 
gambar nie. hehe. tapi kan, hmm aku rasa macam
nak submit another pic sebab gambar tu ada
warna hitam hitam sket dekat cermin hehehe.


haaa nampak tak ? so aku rasa lagi cool
so aku submit dua dua. lagipun syafiq
tak kata pun kena hantar satu pic je.
hehehe maaflah ye terover lak
hantar 2 keping hehe.

orait, DONE.
saya tag hmmm kawan saya






































3 comments:

Unknown said...

gud luck ye

SyedMuzzamir said...

thank you eyqa. eyqa tanak join ?

Syafiq Rosli said...

tuan tnh dtg jenguk..all da best..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...