NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 26, 2010

Fahrin Ahmad Merajuk Dengan Industri



Orang Pompuan kalau dengar nama dia neh, mesti duk jerit jerit dah neh .. aku tau .. or ada yang tak knal dia neh ?? ala yang muka lebih kurang aku jugak .. hensem aku sket je .. kalau tak knal gak , tilik lah puas puas gambar yang aku tampal ni . actually mula-mula nak tampal gambar aku sekali , nak buat compare and contrast tapi takpelah . tak jadi . aku nak bagi korang terbuai buai dulu tengok fahrin nie. jadi nya menurut Mstar Online, dia dah nak bersara. tapi bukan drastik lah. slowly. lagi pun sekarang dia dah nak bukak bisnez. so mulai tahun depan, dia nak kurang terima tawaran berlakon. orait. scroll down untuk baca statement2 kembar aku neh. 


"Saya akan mengurangkan kerja dalam bidang seni mulai tahun depan. Tetapi tidaklah saya mahu berhenti berlakon secara drastik".
“Saya mahu mengingatkan diri-sendiri dan rakan artis lain supaya sentiasa berpijak di bumi nyata".
“Saya tidak malu mengatakan bahawa populariti dan permintaan ada turun naiknya. Jadi saya perlu fikirkan perancangan masa depan,” katanya kepada mStar Online.
Tambahnya: “Saya tekad dan muktamad untuk mengurangkan terima tawaran berlakon kerana kerja itu memerlukan komitmen masa yang tinggi.
“Saya lihat industri seni banyak merampas hidup peribadi dan prejudis terhadap saya.”

“Saya sudah mempunyai rangka perniagaan dan sentiasa mencari peluang perniagaan. Selain itu, saya telah mempunyai beberapa orang rakan kongsi yang mahir dalam bidang masing-masing,” jawabnya.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...