NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, December 18, 2010

Ibuku Ada Anak Ikan . oH tidak !

Ibu ada anak ikan ? biar btol ? buang tebiat ke ape ?


Salam. Baru bangun tido. Hari ni mmg syok since hujan kan. memang lah tak terbangun dari tido. ni maseh lagi hujan tapi otak dah jam, takleh tido lame2 sgt. Jangan salah faham dengan tajuk entri yeah. mmg lah mak aku ada anak ikan. hot. mantap. comel. cute. cuma bau hanyir sket. nama dia ikan aya. aku rasa orang2 luar pantai timur panggil ikan tongkol kot. ntahlah tak pasti pulak kan. tu lah anak ikan mak aku. hari2 mak aku ada anak ikan since mak aku kan jual nasi lemak. so haruslah hari2 bermanja dengan ikan2 neh. ada hari kena bergomol dengan mak ikan, ada hari dengan anak ikan, ada hari dengan sepupu-sepupu ikan yang lepas. dengan mak sedara diorang pun mak aku kawan jugak.ala mak sedara diorang lah, Puan bilis. Yang Halus Halus tu. 

Actually ni harian metro punye cover cerita " Suruh Jawi Cekup Ibu " . si anak dah tak tahan tengok perangai ibu dia yang simpan anak ikan. isk3 si ibu ni pun ngok jugak. dah kate nak simpan anak ikan. jangan lah buat balik rumah. sorok2 lah sket. kalau gatal pun kan. ni mesti si ibu ni takde byk pengalaman neh. ni nasehat sket untuk ibu, dah tau benda ni tak elok, kalau nak simpan jugak, nak puaskan nafsu serakah yang ntah tahap mane tu kan, bijak lah sket. jangan jadi bodoh tak bertempat yeah. kan dah kantoi. malu lah sket dengan anak tu. jaga lah perasaan anak tu jugak. kadang2 buat apa2 tak fikir perasaan anak, asal hati puas, buat. ape kes nie ibu. nasib baik anak ni bagus, waras, kalau anak ni ikut jejak ibu, bawak balik bapak ikan ke atuk ikan, tak ke haru biru jadi nya. isk3.


jemput makan eh
breakfast yg best

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...