NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, January 3, 2011

Arghh Hari hari nampak orang main torch light

Kelas dah start tadi . dua jam dalam kelas . amat boring i must say . tapi yerlah dah kena start speed otak . sem lepas was the great hit . kalau tak sedar diri jugak taktau lah muzzamir oii . macam biasa kelas riuh rendah . hari pertama sem kan . macam pasar dah rasa . orang kiri jerit " hei ikan kembung rm5 sekilo, mari mari mari " orang kanan pulak duk jerit " 3 kilo rm5 3 kilo rm3 " pening kepala den . tapi takde lah kawan kawan aku jerit benda tu kan . diorang jerit lain. kalau yang pompuan diorang jerit , oh my gucci , oh my prada .. yang lelaki maintain cool je macam biasa .. jumpa kawan kawan , just tanya " hey ko sehat " sambil buat muka poyo .. haha aku tak. 

actually lepas kelas tadik, pergi makan, terus gerak pergi maybank . nak buat account kan . masalahnya ic tak detect . sebab dekat sini sistem macam bagus kan. konon guna teknologi lah kan . so diorang kena scan ic dulu, if ic cannot be read, then takleh buat account. aku dah buat ic baru, cuma tak siap lagi je since sebulan kan masa dia. depa ni over. nak guna teknologi tapi menyusahkan pengguna. nak tak nak, kena tunggu ic siap dulu. aku pun pergi cash deposit, nak masukkan duit rumah. siap amek nombor account dengan aminu, aku just tekan button hp je, so nanti bila sampai turn aku, just tekan hp kuar. aku tak save, aku terus pergi beratus dekat cash deposit, then sampai turn aku aku tertekan button cancel. so nombor account hilang. bengang. bengong rasa diri ini. hari ni orang ramai macam semut. semua orang nak kuarkan duit Asb. pejabat pos penuh. bank penuh. masjid kosong jugak. hehe.

then, hujan lebat dowh.. kalau nak tunggu hujan redha,, lambat lah weyh.. berjanggut lah.. aku redah je masuk sacc. pergi cari novel ketiga Siti Rosmizah.. takde lah pulak.. adoi.. rasa sia sia kuar hari nie.. then balik amek teksi.. sampai umah mandi solat semua.. rasa nak tidor.. since lepas sampai je umah pagi tadi setelah turun dari bus, aku tak tido dah.. then golek golek atas tilam tengok muallaf tak ngantuk lah pulak kan. mata ni salah timing jer.. so kena tunggu mata ngantuk baru tido.. nak tunggu mata ngantuk, sementara tu update blog lah.. hehe.. 

lupa pulak nak cakap, harini sepanjang keluar ramai pulak orang guna torch.. ni buat aku jeles nie.. taktau lagi dapat beli ke tak.. adoi.. iphone pun cun gak.. hmmm. tapi rasa nak beli camera je.. hmmm..


bukan aku yang buat ...
aku jumpa je....
hehehe...



susah lah nak dapatkan ko .. serius .. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...