NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, January 17, 2011

Jalan Tar ? Euww Geli . takde aircond ..


hari ahad maknanya semalam lah kan ..
aku pergi jalan tar .. teman kawan nak beli 
tudung .. yelah kawan perempuan lah .. takkan
lelaki lak nak beli tudung beb . agak agak ah ..
aku ? mmg tak ah.. kalau nak beli untuk awek pun
aku beli kat galeri tudung fareeda ke . hehe.. takde
masa lah aku nak pergi jalan tar tu .. tapi semalam aku
pergi jugak since memang tak pergi mana mana pun..
lagipun tak penah pegi lagik jalan tar tu ..
orang duk kata best best kan .. hehe..
gambar kat atas tu dekat tasik titiwangsa..
reason pergi sana teman si Lena shoot
portfolio model ape ntah ..



yeah air pancuttttt....
jangan fikir pelik eh ..



ni kawan aku yang beli tudung tu ..
sesuai sangat tengok muka dia ..
muka jalan tar jer .. ni dalam
lrt .. pose sebelum dia tunduk
since ada makcik dekat depan dia berdiri
dia tunduk sebab malas nak bagi
seat dekat makcik tu . isk teruk perangai .. 


haa ni lah gaya shoot model tu ..
hmm no komen eh ..
cantik ke ??


yang sorang tu shoot model ..
yang sorang lagi duk pose
kalah model.. fuhh...

4 comments:

Ayuni said...

menarik!

SyedMuzzamir said...

ape yg menarik yuni ? hehe

ayyu said...

weh..lena ke tuh..tobak aku hampir dop kenal. nasib baik aku dapat mengenalpasti baju beliau.

SyedMuzzamir said...

haha cam ne boleh kenal baju kuang kuang kuang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...