NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, January 23, 2011

thank you Hazwan Mohd _ anda 300th ..

Yeah .. special thanks to Hazwan Mohd kerana telah menjadi follower yang ke 300 .. tepuk tangan sket dekat Hazwan neh .. Alhamdulillah .. aku tak paksa eh .. dia sudi .. aku happy je .. aku pun nak follow dia lah .. orang memberi kita menerima .. aku suka klik follow dekat blog orang sebab nanti senang aku nak berblogwalking .. view dashboard je .. takyah lame lame kan .. so aku bagi hadiah lagu kat bawah ni untuk Hazwan Mohd .. dia je boleh dengar eh .. orang lain kalau dengar aku piat telinga .. hehe .. takde takde aku gurau je .. tapi lagu ni memang best gile ..



first time aku dengar lagu ni .. terus aku buat 
1 ) larian setempat selama 20 minit 
2 ) ketuk ketampi sebanyak 100 kali
3 ) henjut telinga sebanyak 123 kali 
4 ) berlari keliling meja sambil jerit yeah yeah yeah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...