NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, April 20, 2011

DEAR LECTURERS

Kehadapan Lecturers yang ku Sayang ,

Apa khabar ? harap kalian semua sihat sentiasa . sudah makan ke ? kalau belum makan , sila lah berbuat demikian . tidak elok kiranya skip waktu makan . lambat makan . nanti jatuh sakit , siapa yang susah . diri kalian jugak . anakanda tak susah pun . hehe . hajat anakanda mengutus surat ni adalah untuk memberitahu beberapa permintaan anakanda daripada kalian . anakanda harap kalian memakbulkan impian impian anakanda yang tak seberapa ni .

1) kertas exam dah tanda belum ? maafkan anakanda , tulisan anakanda lebih teruk dari tulisan cakap ayam . tulisan anakanda bersambung sambung macam cacing , bukan saja bersambung sambung , tetapi juga kecil . sampaikan anakanda tidak faham apa yang anakanda tulis . sudi lah kiranya kalian , lecturers ku sayang , sabar menanda . tanda dengan betul ye . hehe . jangan marah marah , anggap lah itu cabaran untuk menambahkan tahap kesabaran kalian .

2) jawapan anakanda tidak bagus macam orang lain . anakanda ada masalah short term memory lost . anakanda gagal untuk ingat semua benda . kadang kadang nama case pun salah eja , kadang kadang explain benda lain , soalan mintak lain . sudi lah kiranya kalian buat buat tak nampak , tick macam biasa . dan bagi markah penuh . bukan apa , pepatah ada berkata berbuatlah baik kita dengan manusia , nescaya orang akan buat baik dengan kita . hehe 

3) grammar anakanda banyak salah . points anakanda tak eloborate dengan betul . memang bermasalah kertas jawapan anakanda . tulis buruk , jawapan salah , tak justify pulak tu . sudikan lah kalian semua lecturers ku sayang , fokus sefokus fokusnya . sebab di dalam tulisan anakanda yang teruk itu , nescaya ada jawapan jawapan yang boleh diterima pakai . sebab anakanda tidak lah leka dan cuai sampai menulis tanpa ada jawapan yang logik . 

4) khas buat Pak Berahim , lecturer yang bakal tanda paper anakanda yang baru je selesai pagi tadi , sudikanlah kiranya Pak Berahim tanda mengikut kefahaman anakanda . Pak Berahim pernah berkata jurisprudence takde jawapan betul salah . jadi jawapan anakanda tadi sedikit berbeza dengan orang lain sebab anakanda tak faham soalan tu macam orang lain . anakanda punya English tak bagus sangat . salah faham tadi . 

hanya itu permintaan anakanda sem ni . semoga kalian semua dirahmati selalu . dan anakanda berharap lecturers semua baca blog anakanada ini . tiada pernah anakanda mintak apa apa , cuma ini . sekian terima kasih .  

4 comments:

kyo_9 said...

fuh.. dahsyat tuh sampai mintak lecturers tlg baca blog.. huhu~ all da best bro~

Asterisk Boutique Administrator said...

hihi... kelakar la... I enjoy reading it... teringat zaman2 study dedolu... :-)

Najeera Yahya said...

huhuhu~~~papun , ganbatte kudasai ya ... hikhik^_^

Iszati said...

juris tadi ok ke chubby? :) i rasa pak brahim ok je hehe :) jgn risau sgt :)

gud luck for all your papers :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...