NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, April 1, 2011

Yahoo ..

selamat pagi . lega . bebas . akhirnya siap jugak final draft project paper . actually tak siap lagi ni . petang ni pukul5 nak kena submit ni . semua dah siap . cuma nak buat final editing je sikit . plus dengan conclusion . dan juga recommendation . aigoo banyak lah pulak . takpe takpe . curi masa jap . nak lunch kejap lagi ni . so relaks kejap . teammates aku bagus bagus , so takde masalah lah . teammaates aku adalah Shauki , Pert dan FaizFahmy . bloggers jugak . hahaha . okay so itulah Yahoo pertama aku .

bangun pagi , check nuffnang kejap . sebab nak tengok traffic . aigoo . dapat BE lagi . Alhamdulillah . thank you banyak banyak Nuffnang . sayang you ketat ketat . tapi takde lah banyak aku dapat . sikit sikit je . setiap BE tu dapat lah rm5 . heee . traffic so far okay . tapi lagi kecewa sebab bila tak blogwalking , takde lah pulak orang datang . tapi takpe , kita layan orang baik , orang layan kita baik lah . setuju ?
seterusnya , aku rasa sangat terkejut . wahhh kejut ke ? takde lah sangat . tahu tak ade UFO dekat Colorado , Washington . aigoo . aku ade tengok video tu . macam kelakar je . tapi mungkin betul kot . korang try usha kat sini . KLIK SINI . tapi biasalah UFO UFO ni .. ntah ntah tu tengah buat penggambaran filem Alien Limah Balik Kampung .. eh korang ada tengok tak simbol pelik yang duk selalu keluar dekat sruatkhabar , tv sekarang ni ? ape kah itu ? simbol lady gaga nak datang malaysia ke apa ?

yahoo yang terakhir adalah berita . seorang lelaki dah habiskan sebanyak rm690 000 kepada seoarang pelacur . aigoo . ni dah lepas 4 dekad okay . tapi bini dia gila sporting . tak kesah pun . tak mintak cerai pun . reason ? dia percaya suami dia boleh berubah. korang baca dekat SINI . aku tak boleh type panjang panjang . blogger , Jenol jeles !! BE dia takde tu . hahaha .  

1 comment:

Unknown said...

goodluck final project :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...