NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, July 17, 2011

SEKALI LAGI


 
Hari ni adik adik aku tak sekolah . cuti peristiwa sekolah dia . sebab hari khamis sehingga semalam ada perkhemahan . so hari ni cuti lah . disebabkan masa terluang ni , aku ada lah masa nak tengok movie yang aku baru download subuh tadi . aku download Sekali Lagi . aku download sebab Lisa Surihani dan Miasara jer . Shaheizy Sam ? boleh lah . actually aku macam skeptical jugak dekat cerita ni since orang cakap cerita ni macam My Name Is Khan . tapi apa yang aku dapat conclude , terbaik bro . aku kasi 5 bintang . out of 5 bintang . markah penuh okay . 

Cerita dia ringan jer . layan jer . takyah susah susah nak fikir itu ini . semua dia bagi . takde confuse apa apa pun . takde gimik sangat pun . smooth . so kalau nak santai , cerita ni memang sesuai . Mia comel giler . sangat ! Lisa toksah cakap lah . bila dia nangis , lagi cantik okay . Shaheizy Sam sakit automatik . actually autistic kan . tapi diorang kan budak budak . diorang sebut autistic . awal awal cerita kelakar . tapi 40mins terakhir , mood berubah . jadi emosi terganggu . jiwa kacau . semua nangis jer . semua benci Arman ( Shaheizy Sam ) .


Oleh yang demikian , aku sarankan korang download jugak . tak pun online streaming jer . aku takleh nak bagi tau semua isi cerita . nanti tak suspend lak korang nak tengok kan . berbaloi la sejam 20 minit mengadap tv tengok . so sebab aku ni hensem dan macho , aku bagi link siap siap . so korang takyah nak susah susah pergi Google taip download percuma Sekali Lagi okay . klik link kat sini jer . format link yang aku bagi mkv . kalau korang nak gambar cun , download AVI lah . klik link di bawah . terima kasih .



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...