NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, August 29, 2011

LAST MINUTE SHOPPING

Assalamualaikum ..

Maaf jika entri ni macam sakit mata nak baca , perenggan tak justify , tulisan entah apa apa , ni cubaan pertama update menggunakan telefon bimbit cap ayam yang boleh didapati di mana mana kedai berdekatan . By the way , apa khabar semua ? Aku dah lama tak update blog , dah lama tak blogwalking sejak laptop rosak . Sangat berbeza hidup aku bila takde laptop .

Bercakap pasal raya , aku tak banyak sangat nak cerita . Baju tak beli . Seluar tak beli . Aku tak boleh nak tweet " yeah aku dah ada 3 pasang baju raya " .. Atau " semua dah beli kecuali kasut je belum lagi " . Sbb aku memang tak beli pape pun . Normally , aku akan beli baju raya lepas raya . Sbb aku kena pergi beli dekat kuantan .

Hari ni cubaan untuk men-gunting rambut tidak berjaya . Time aku pergi kedai , orang beratur sampai dekat luar . Cuba teka adakah aku emosi time tu ? Jawapan dia sangat emosi . Aku sempat lagi jerit dekat tokey kedai tu " I will never set my foot here again next time " , lalu amoi meng-reply " never say never " diikuti senyuman ala ala Justin bieber mintak penyepak .

Begitu juga dengan shopping . Kenapa semua orang nak buat last minute ? Kenapa tak shopping awal awal ? Kenapa tak gunting rambut awal awal . Kan sekarang dah susah kan aku ! Yer , tak dinafikan , shopping last minute best sebab boleh main gesel gesel dengan orang lain tapi serabai tau tak . Kalau boleh gesel dengan wanita cantik okay la . Ni kita tak boleh pilih . Sebab terlalu ramai orang . Kalau tergesel wanita cantik , itu rezeki . Kalau tergesel makcik tua gigi tinggal sebatang , rezeki ke bala ? Fikir fikir kan .

Oleh itu , aku menyeru supaya semua sudah sudah lah shopping . Jangan buat semak jalan laa esok . Aku banyak kerja esok . Dah lah buat semak , parking tengah tengah jalan macam dia anak pembuat jalan . Sesuka hati dia jer nak parking sampai block jalan orang . Aku pergi calar kereta baru tau . Tapi apakan daya bukan kereta Inspira , tetapi cuma ke Nissan Sunny . So tak berbaloi aku nak pergi gores dan menang dekat kereta tu . Low class .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...