NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, December 20, 2010

Aku Bertukar Jadi Penguin Madagascar

berlari lari anak hari ni. kol8.20am bangun siap2 masuk toilet. mandi segala. sebab nya boss kata hari ni ikut dia pegi court. anak didik dia ni pun berhempas pulas pagi ni. pakai coat. pakai baju hitam putih. lengan tak lipat. hensem lah boleh kata kan. macam ala-ala get ready untuk Anugerah Bintang Popular 2010. aa aku tercalon dalam 5 kategori. tanya pulak. adoi. tapi aku dah tarik diri dari ABP tu. bukan dato ct je boleh buat eh. aku juga boleh. hehe. dah2 jangan nak muntah-muntah pulak. jangan nak buang muka muncung. pagi pagi ni kena senyum je. senyum macam tengah menang awards. tak kesah lah awards apa pun.

so, sambung cerita. aku ni selalu kan terpesong dari cerita asal. patutlah spm bm tak dapat A1. dapat A2 je. okay lah still A. then pukul 8.50pagi, aku telah terpacak di bawah pejabat sebab boss pesan suruh tunggu dekat bawah. comel lah aku hari ni kan. tunggu bawah pejabat. semua orang duk tgk. ade jugak dengar org pewiit pewiit. tapi aku buat bodo je. buat jual mahal la kan. takkan lah nak senyum. nanti org kata mcm kerang busuk. so aku buat2 serius. ada lah pakcik2 nak tegur. pakcik tu ingat aku ni lawyer dah. tapi aku cepat2 cover " dok eh , saya model lah pakcik. model public bank neh " tolong potong sendiri dialog tu. aku tak kurang aja. aku cakap lah aku praktikal bla bla bla. byk jugak lah kan cakap.

dengan hujan lebat nya hari ni. mmg sejuk gile. kira okay lah pakai coat. then dah 9.30am , aku cam pelik lah. bukan ke case hearing start kol9. aku pun naik pejabat dah malas dah. since dah setengah jam tunggu kan. aku berlari2 anak2 naik atas pejabat. pegi carik kak farah. kak farah ni assistant boss. oh baru aku tau, boss tinggal aku. sebab case pukul 8.30am, dia lupa nak bagitau aku. oh shit. aku dah agak. dia takde nombor phone aku. aku pun takde nombor phone dia. okay aku mengalah. silap aku sebab tak tanya pukul berapa. aiyoo rasa nak smackdown diri sendiri je. huh. dari jadi model public bank,now aku rasa aku macam penguin dah. kenapa public bank? sebab bawah firm aku neh, public bank. orait. 


lebih kurang macam tu la penguin tadik. haha
saje letak gambar separuh. nanti korang
kutuk aku lebey2. hahaha. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...