NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 19, 2010

Boleh Teman Saya Tido ?

malam2 hujan ni sejuk gila. nak ada bantal golek. dah puas dapat yang tak bernyawa. nak jugak yang bernyawa kan. bila kita peluk kuat sket, dia buat bunyi moew moew. comel lah. saya baru dapat something yang menarik dari fatin azli. dia memang jahat. haha. tapi kelakar buat aku gelak tak brenti. malam ne kan tibe2 teringat dekat si dia. sia dia refers kepada my first love. dulu dulu lah. sekarang takde. single. nak kenal boleh jomt tukar nombor. semua orang mesti ada first love kan, antara still kekal atau tak je. yang aku ditakdirkan tak kekal. walaupun dah cuba buat kali yang kedua setelah lama tidak bersua muka. takpelah kita cari lagi.

sekarang ni aku malas lagi nak mula memburu. aku nak stay sorang sorang dulu. nanti bila bulan mengambang kita cari mangsa yeah. tapi kenangan-kenangan manis masih kekal di lubuk hati. walaupun aku cerita semua benda dekat kawan2, but still aku ada jugak simpan untuk diri aku sket. ada rahsia yang aku simpan. orang boleh kata apa saje, aku tak kesah. kita deny pun, dia org bising, kita setuju pun diorang bising hehe. aku pun macam tu jugak bila kena turn orang. walau bagaimana pun, kalau awak baca ni, saya nak bgtau i am missing you right now. i never forget you. everything that u gave, i still keep them with me. i did try to forget you as you asked, but you are still there. STILL.

orait, aku akan ketawa bila baca ni esok. tapi takpe. kadang2 kita kena kuarkan sket kita punya perasaan, biar org tahu kan. bila orang tahu, nanti kita akan ada secret admirer. haha. orait cukup lah diari buat masa ini. asyik2 promote kawan je, kadang2 nak gak promote diri sendiri. 


it took less than a year for you to forget me
and it takes me more than 4 years to 
forget you =D




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...