NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 19, 2010

Oh Assayidatun ! Di manakah Dinda ?

chewah. entri bukan main kan. mcm memanggil buah hati je kan. assayidatun nama di beri. kenapa hari ni aku punya stok promote kawan je. aku nak tolong diorang cari jodoh untuk diorang je. takde lah. kisah hidup aku sedikit sebanyak berkait dengan mereka-mereka ini. dengan assayidatun ni, mmg drama habis. kalah beb tari kirana, nur kasih semua tu. ahaks. lawak lah pulak.dulu pernah lah jugak hanyut kan, naik kapal, tapi tak lama sebab banjir kilat petir datang melanda, habis kapal pecah. bila kapal tu pecah, amek mase jugak nak bentuk kapal yang baru. dan sekarang telah siap kapal tu, biarlah dia belayar dengan enaknya. nasib baik kapal ni tak masuk monsoon cup itu hari, kalau masuk jawab nya, kalah lah semua Albert, Adam, Harold tu. ni aku tampal sket gambar2 assayidatun nie yeah. 

mesti korang ala2 lost kan kenapa aku duk sebut tari kirana tu sumer kan. macam ni assayidatun ni suka melalak. dia nak challenge dato ct. tu hajat di hati. tapi nak buat macam mana, lepas spm, apply seni persembahan tak dapat, dapat law. so nasib badan. terima je lah. aku pulak biasa lah watak aku neo. chewaah. pandai menari kan. sesungguhnya assayidatun bukan lah kirana okay. dia hanyalah Chika.chiaowwww. kalau dalam nur kasih lak, aku adam. sweet. assayidatun nie sarah. 

semua nya rekaan semata-mata. tiada niat menyinggung mana-mana pihak. tapi kan daripada tari kirana, baiklah amek step up 3D.versi gegar punya. hahaha. memang BERGEGAR pentas tu. hehe.



1 comment:

Wawie Nasution said...

hahah..bab kapal2 pecah belayar sesame..pastu sorg2 tu ak phm..kehkeh..thanks for the post..nantikan balasan ak okeyh..heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...