NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 19, 2010

Eh Dia Ni Tak Kahwin Lagi Lah. Apetah Lagi Nak Ada Anak


orait ni sambungan pade kawan aku Qina tadi kan. ingat tak aku cakap tiga serangkai. haa ni rangkaian ketiga. dia jugak paling kecoh. setiap kali Qina and Dia nie gaduh, aku lah tlg dengar masalah diorang. haha. bukan gaduh macam rebut bf ke, campak barang ke ape. gaduh2 manja je. case biasa diorang antaranya adalah seperti berikut :-

1- Qina terasa Farha tak call dia
2- Farha terasa Qina tak reply mesej dia
3- Farha terasa Qina call aku je , tak kol dia
4- Qina terasa Farha tak reply mesej dia

Rumit kan kes diorang. haa lupa nak bgtau. nama rangkaian ketiga ni bukan Astro, bukan Rtm, bukan juga MegATV. tapi Mega Farha. haha. Farha Ilyana. Namanya tak secomel tuan. adoi. kesian kan. aku tgk dia dulu aku ingat nama dia minah ke rohaya ke maimunah ke. hahaha. tapi die kecoh. time aku sedih, dia buat aku gelak. same jugak time dia sedih pun. yang paling teruk, kami tak penah cakap telefon 10mins. paling kejap pun setengah jam. paling lama berjam-jam. cakap benda ngarut je. haha. yang penting, kalau celcom bagi free call time birthday, farha and qina lah yang akan aku kol. =D. orait. dia ni bakal cikgu. mati lah anak murid. farha ni boleh challenge Cikgu Shida. Aku percaya itu. Mesti kecoh kelas. kesian lah anak murid dapat cikgu bingit cam ni. hahaha.


gmbr first tu time dekat kuantan dua tahun lepas
nie gambar sekarang, nampak x perubahan?
duk kat kuantan, tgh bandar, kampung je
duk kat lipis ceruk dunia tuh 
bergaya sakan =)


jangan kata katak ni same macam muka dia eh
dia bukan kembar. mungkin ada iras je
hahaha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...