NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, December 24, 2010

Entri Muntah Darah

Yer aku tau .. boleh lah cari ubat dulu .. cari plastik , baldi dulu sebelum bukak yeah .. aku nak tampal gambar aku byk2 kali ni .. ni kira 2010 selection .. hehe .. aku nak abadikan dalam blog ni .. sebab aku suka gambar2 neh .. kalau korang nak kutuk bley je .. haha .. kalau nak puji , jangan segan2 .. sebab aku tau ramai suka tengok gambar aku kan ?? jujur , ada tak yang save gambar aku dalam hp then sebelum tidur tengok ? jangan mengaku .. jawab dalam hati eh .. aku tak kesah .. hahahah .. *muka-mintak-penampar* .. silalah scroll down laju2 yeah , takpun tekan button pangkah .. hehe .. esok datang lagi .. =D .. ni baru seleksi volume 1.. nanti aku buat volume 2 and 3 lak ye .. hehe..



gambar ni aku suka sebab hmmm
aku tengok muka aku nampak sangat natural
kalau dalam bahasa mudah nampak suci sangat 
hehehe jadi nampak aku ni seorang yang baik dan
sweet, siap boleh teman wanita pelahap makanan neh


yang ni terpilih masuk vol.1 sebab gambar dari 
belakang. haha. gambar ni bagi aku nampak 
hidup, nampak seperti berjalan, ada roh gitu kan.
credit kepada Alim Hanani


gambar ni pun aku suka sebab nampak macam
aku ni sangatlah hot dan persis seorang model kan.
then ada peminat kat tepi tu jerit-jerit macam org gila
" OMG, model terkenal neh.. hensem gila "
*contoh okay*


gambar ni nampak sangat real , mcm aku btol2 terkejut
dan aku suka sebab bukan selalu mimik muka 
aku macam tu , jarang sekali hehe


ni gambar penting sebab ni lah saat 
aku knal dengan Alim Hanani.
ni first time kami kuar sama
selepas interview Bursa
yang kami semua tak dapat
hahahaha ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...