NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, December 4, 2010

haa. mesti korang pelik kan ntah nape mamat nie upload gambar pakcik neh kan? hmm. well, mcm nie sebenarnya, pada jumaat yang lepas , eleh mcm karangan budak zaman2 dolu kala kan. ku telah pergi ke Monsoon Cup di Riyaz Heritage, Terengganu ( 3 dec 2010 ). actually dapat tiket VIP, kalau tak de tiket neh, we wont bother to go kan, since malas nak bersempit2 dengan orang ramai macam ikan sardin. bila dapat tiket neh, fuyoo tempat VIP Grand cukup. nak naik level 2 which is for VIP and PARTICIPANTS kena pakai tag kat tangan, dan ade jugak USHER jage. so diiring lah naik tangga, then fuyooo bilik mcm gempak gile. penuh meja, ade sofar, gile gile gile GEMPAK waa cakap LU.. then ade ala2 beranda yang kalo korang duduk akan nmpk direct kapal layar pertandingan. pastu ade lah mat2 saleh2. yg ku knal ADAM. huhuhu. al kesah dapat tiket neh time Karnival Monsoon Cup kat Dungun neh. Bapak aku bertuah dapat tiket tuh. Makan best okay. hehe. senang kata mcm VIP btol2 lah. yerlah dah kata VIP kan. hahah. tgk jelah gambar2 kat bwh eh. pics can speak for themselve. hehe. =) . bayangkan aku naik atas beca diatas, kesian pakcik, mengerah keringat. hehe. tQ pakcik.

ni suasana kat luar ( beranda ). dalam gambar ni akak aku ok. bukan awek. awek aku x buruk mcm di atas neh. haha. awekku harus lah cun melecun. ade ku tampal kat bawah. hehe. scroll down eh.

nampak x suasana tuh? best2.

ni kat ruangan untuk mereka2 yg xde tiket, means visitor biase.
nampak x level atas tuh, hah tadi kami di atas tuh.

haa agak2 knal tak sape kat atas?
nie lah awek aku. haha.
tp aku dah tolak tepi, since
kamal nak sgt. amek lah.

haa yg ni baru awek aku.

kami bertiga ! dtg dari dungun !

ni scoreboard pertandingan. hehe.

kesimpulannya, mmg best ok. oh menarik gila. oh memang gempak. kami duk sampai tengahari lah kat sini. then lepas jumaat, solat jumaat semua, bergerak ke Mcd. makan2 untuk kali kedua walaupun dah mkn kan dekat Monsoon cup. nanti upload gambar lagi. tunggu sambungan cerita yeah. !!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...