NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, December 20, 2010

Justin Bieber tu sebenarnya Perempuan okay ..

relaks2 jangan nak maki aku. aku tau korang minat gile2 dekat dia. hmm. ni aku baca dekt blog2 yang lain. ade yg kata justin bieber ni perempuan. hmm. alahai macam cerita korea lah pulak kan. yang menyamar jadi abg kembar diajadi artis. hehe. lawak2. tapi aku tak kesah lah, dia lelaki ke perempuan ke, ape2 aje. kita universal. lagu sedap kita layan. lagu tak sedap kita bamboo. tapi still, aku cam duk pk2 selain dari muka dia ala jambu batu ni, kenapa orang minat sangat kat dia eh? suara takde lah sedap sangat. okay2 je. lagu pun okay2 je. hmm. aku pun tak pasti lah nape nye. boleh bagitau aku nape? kasik aku faham. 

yer, aku tau semua orang ada minat masing-masing. tapi mesti ada reason gak kan kenapa orang minat seseorang. lagu dia ni yang smile tu tak sedap pun bagi aku. duk ulang lirik same je. dekat 100kali tu pun orang suka. hehe. kalo aku jadi penyanyi, then aku sayang 100kali, korang jadi fans aku tak? hmmm. cuba korang imagine. justin bieber ni muka dia adalah muka aku tapi suara maintain, mesti korang tak minat mana insan bernama Justin Bieber dan juga lagu2 justin bieber takkan faymes. aiyoo.. sungguh tak adil. kalau cam tu aku ni sampai bila2 lah takleh jadi penyanyi neh. takde2 aku tak minat pun.. aku just bayangkan.. amboi bukan main duk ngutuk aku yeah.. aku lepak je.. orang suruh pose, kita pose.. haha..

nah, aku tempek gambar idola korang.. jeling lah puas puas..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...