NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, December 22, 2010

Majlis Resepsi Marion Counter & SM Nasarudin

Speechless. Gempak. Banyak nya duit. ( yang ni bodoh sket, mmg lah byk duit, Naza kot ). Lawa lah pulak Marion Counter Ni. Hensem lah pulak SM Nasarudin neh. Mcm - mcm lagi lah. Aku tengok gambar gambar diorang ni dekat Blog Zon Artis, aku mintak izin share jugak. Yang dekat Gua pun ada, gambar cun jugak. Hish, untung badan weh. tapi aku tak jumpa lagi Video Pre Wedding ke ape ke. takde eh? Tapi aku rasa lagi grand adik perempuan dia kahwin hari tu.Fulamak, video pre wedding pun dah macam .... takleh nak describe.. mesti korang dah tengok kan.. so walaupun Marion nie saudari baru kita, Islam, majlis ni berkonsepkan Melayu. Memang cun lah kan. Jom cepat pegi cuci mata.. scroll down slow2 eh.. semoga malam ni mimpi kahwin macam nie..


muka diorang macam sama kan ?
macam adik beradik lak. 





kek sangat lah comel !





romantik siot . ada dance dance lagi ..
ballroom dance kot orang panggil..




alahai cute lah pulak kan .. 
sepadan tuh...


so macam mana? dah puas nganga mulut? dah puas menjerit OMG OMG. dah puas cari jerawat marion? dah puas jerit SHUT UPP.. Huhuhu. aku yang lelaki ni tengok pun rasa iri hati. aku rasa korang yang perempuan mesti meronta-ronta kan, siap melompat lompat lagi. mesti ada jugak yang frust. haa apa lagi cepat call Bf anda cakap " awak, kalau majlis kita nanti tak sama grand atau lebih grad dari majlis kahwin mereka, jangan harap saya nak kahwin dengan awak. " .. jangan macam tu eh.. kesian kaum lelaki.. orang kata biar besederhana asalkan bahagia hingga ke akhir hayat, ke anak cucu. aku jemput lagi korang join contest pertama aku eh.. klik kat top entri kat tepi ni , ade link dia.. good luck .. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...