NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, December 8, 2010

Orang buat , so Kita buat jugak.

Haa. kali ni aku buat post ikut orang buat. bak kata pepatah , masuk kandang lembu, mengembuu, masuk kandang kambing, mengembek . itulah disebabkan pepatah ni, aku buat lah jugak kan. =) . benda alah ini kita namakan sebagai Bloglarian. haa. nama pun gempak. rasa mcm nak lari2 je kan. hehe. 




haa nampak tak banner kat atas tuh ? mesti korang annoyed kan, dah most of the blogs skrg ni ada benda alah di atas ni kan. semua tampal sama sebijik sebijan. haa ni tanda yg korang join Bloglarian. Jgn annoyed2. benda ni kira ok lah dari korang tgk status FB wanita2 yg ntah pape, seperti "Spongebob"  "Patrick" .. huh.. lame.. ntah pape ntah.. so mcm mane kan nk tau Bloglarian nie berfungsi mcm mane, korang boleh baca blog kawan aku neh, Eesyaheera .. aku follow dia lah buat benda alah neh.. hehehe.. kalau tak faham jugak, klik banner kat atas ok. jangan segan2 , jangan malu2 ( nada lagu Kalau Berpacaran.. mesti teringat kat Cg Syidah kan hehehe ) .. 


Benda2 ni ada syarat ok. bukan main tibai je. oleh itu , syarat-syaratnya adalah seperti berikut :


a)  Letak banner kat atas tu dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/ 
b)  Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." 

    (tidak lebih 30 patah perkataan)
c)  Follow Bloglarian
d)  Tag 3 orang atau lebih rakan
e)  sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment
f)  Tinggalkan link post anda di comment entry tuan punya bloglarian
g)  peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan
h)  tiada tarikh tutup buat masa ini



oleh yang demikian, aku punya slogan berbunyik 
"Saya suka berblogwalking kerana saya suka ambil tahu hal orang dan saya seorang yang busybody"


aku tag :
1) mak sedaraku sayang , Cik Huda
2) anis suraya
3) ain salleh

huh. letih nak type sampai siap neh.

2 comments:

Unknown said...

wah wah wah...anak sedara ku sayang...kihkihkih

SyedMuzzamir said...

ahaha sayang2 selalu mak sedare ku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...