NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 12, 2010

Recovery Phase Two




salam . i am doing fine these days . my recovery process is good too . i am moving to the next level now. well , i am trying to list down everything needed to be done . well , every sem i make such list but it ends with nothing . i mean , i am doing these things only after the result has been announced , when new sem starts , i tend to leave them in a box and i will just following the flow which sometimes the outcome is good and sometimes it just hit me badly . its kind of risky . but i can't do much . i am just a normal person who can't live my plan and kind of life management . i prefer to be free and i need always to be reminded . well , i believe i have good friends to remind me when i am drifting apart from the right track . call me exam Freak, yes i am. setiap kali keluar exam, aku akan jadi psiko kejap . stalker jugak. apa yang aku buat ? takleh bgtau . nanti korang cakap aku psiko kelas pertama . eh tapi jangan salah faham aku psiko kejap je . yerlah orang makin kedepan dalam pelajaran , aku je makin kebelakang . harus lah aku psiko kejap . btol tak semua ? ( anguk anguk, jangan geleng, nanti jadi tenggiling ) . so for the second path , aku akan conteng conteng sket apa yang perlu dan apa yang tak perlu . btw contengan belajar ku tak efek pun okay belanjawan aku . mana boleh efek kan . dua benda berbeza . hahaha . so apa yang kena beli dan nak beli , akan di beli jugak . haha some people might understand this . okay bosan dah cerita pasal exam je kan . haha. 



haa , nampak x smiley tu ? haa tu wajah aku skrg. bulat pun bulat hehe. ada lah senyuman sket. hati ni dah makin kuat dah.  orang ganu kata " bereh boh " .. hari makin hari , semakin banyak perihal diri ku diketahui orang. aku cerita sendiri okay. so cerita tu asli dan betul . bukan apa kan, buat apa nak rahsia pasal diri ni . biarlah orang tahu kan . tapi kdg2 cam bahaya gak , sebab terlalu terbuka nanti akhir akhir boleh makan diri . tapi insya Allah tak , orang orang yang aku bercerita ni baik baik. so tade hal . 

perfume di atas in baunya amat wangi . baru dapat . 
tapi bukan lah ori . beli yang grade kedua je
nak test dulu bau wangi ke tak 


haaa cun kan ? sem depan maybe ? =)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...