NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, December 13, 2010

Ilham Datang Mencurah Curah Ke Ladang Gandum Yaww

panjang semacam je title entri kali neh. ala biasa orang baru nak belajar menaip *grin* .. semalam kan rasa kelakar + terkejut + blur + rasa yang ntah pape tgk paper semalam. korang baca tak ?? time baca harian metro rasa cam best, nampak sinar baru, untuk cari jodoh. say Yes to GADIS MAGRIBI ( okay cepat tepuk tangan kiri dan kanan ) Horaaah so tak yah susah susah nak berebut ke, nak tenung nasib diri yang agak2 malang tu, no need okay. kalau nak kahwin, call Abg tu, lupa lah pulak kan apa nama Abg tu, ada terselit dalam paper tu. aku baca jeling-jeling je since bukan aku nak kahwin esok pun kan. cuma rasa tak bimbang lagi. haha. senang je nak carik jodoh nie. hehe. kelebihan kelebihan nya pun ada. sila rujuk gambar di bawah. malas nak type byk kali. haa nampak ? sekali post kat fb, ada orang tak puas hati. haha. itulah dia pembela gadis melayu. hehehe. tak boleh besar2 eh. nak besar, korang boleh klik dengan manjanya dekat gambar tersebut. hehe mane tau ade wanita-wanita yang diluar sane tak terbaca kan paper metro. haha. then, baca utusan kelakar jugak, tetibe kan kuar nye srikandi melayu mempertahankan bangsa dll. aku bace tapi tak minat nak komen ala biaselah politik malaysia. tapi kira berani lah beliau. syabas. eh aku ikhlas ok ucap syabas. hehe. bukan sindiran. okay, tibe2 aku buat ulasan suratkhabar pulak kan. dah macam slot dalam Malaysia Hari Ini je. okay okay, aku skip benda2 mengarut. haa sambung dekat Hanis Zalikha. ceritanya macam ni ada kuar paper pasal Google Carian2 Top bagai kan dalam paper tu. so aku terpandang lah ada nama Hanis Zalikha. aku cam pelik dah, rasa mcm familiar nama. sape eh? tibe2 nama dia top6 kan. aku malas nak amek tau. so buat diam je. haha. then terbaca tweet EE duk puji Hanis Zalikha. so membuak2 lah aku rasa nak cek. tapi yang membuatkan aku eager nak check sebab tweet EE duk kata Hanis ni dapat 3.92 pointer. OMG, manusia ke apa tuh. mcm mana dia study kan. so aku bukak lah blog dia. fuyooh lawa okay. barulah ku tahu siapa dia rupanya. Model Pelakon Pelajar. Orait gempak2. terus scrooll down cari result dia. haha. exam freak you can call me. haa jumpa. OMG agai. SHut Upppp. Gile Gempak. Semua A. Haha. Arab A+. aku arab sekadar B je. hehe. memang gempak. satu pagi aku duk baca Blog dia. Mmg lah terbaik kan. Life dia menarik. korang pegi bace sendiri eh. ni link dia 

http://inibelogsaya.blogspot.com/2010/12/my-exam-result.html .. 

so aku baca-baca dua benda menarik yang aku rasa agak berguna okay.

  1. Tips dia belajar melalui cara pemakanan. Makan ikan je. Dia kata Dalam seminggu, Lunch, 5 hari dia makan ikan. selebihnya Ayam dan lain-lain. tapi jarang ah dia makan ayam tu semua unless time tu dia tak cuak or dia tak rasa pape. Mostly, ikan lah dia makan. Aku nak ikut cara dia. tapi mcm mustahil. aku tak suka ikan, dan aku tak makan ikan. kalau time blaja, kat uitm tu, hari2 ayam je. ikan memang no-no. oleh itu, azam tahun baru chewaah tanak makan ayam. haha. okay tau2 ini mustahil. manusia takleh berubah secara drastik kan. tau tau. oleh itu aku akan cuba untuk kurangkan ayam. akan lebihkan ikan. hehe. shhhh jangan gelak. ini btol. aku dah bold kan ikan-ikan tersebut. hehe.
  2. cara mintak doa. Allah yang Maha Pemalu. =) .yang ni korang baca sendiri kat blog tu yeh. takut takut salah type pulak. hehe. anda boleh google. aku tak reti nak cari dalam blog dia. hehe.



ni dia kelebihan-kelebihan yang 
dinyatakan di atas.. silalah klik yeh..
aku pun tak tau apa ilham yang aku 
kata seperti di title di atas.. hmmm

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...