NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 19, 2010

Sebab Dia Perempuan Tak Elok , Jadi Boleh Rogol

Pagi ni baca Mstar mmg kelakar lah. Issue Issue sekarang nie tak leh blah. Aku share dekat korang jugak eh. Aa aku share, aku kredit jugak. Aku taruk sumber dari Mstar. Bukan pakat amek je info orait. korang bace eh ?


Penganggur Dakwa Mangsa Rogol ‘Budak Liar’
SHAH ALAM: Seorang penganggur memberitahu Mahkamah Sesyen di sini Khamis, bahawa mangsa rogol di dalam pertuduhan terhadapnya adalah seorang ‘budak liar’.
Mohd Zuraimi Mohd Zainal, 24, mengeluarkan kenyataan tersebut selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan di hadapan Hakim Hasbi Hasan.
Hasbi kemudiannya menerangkan bahawa perbuatan tertuduh masih dianggap sebagai jenayah rogol memandangkan mangsa yang berusia 16 tahun dianggap sebagai remaja di bawah umur.
““Kalau dia liar sekalipun, itu tetap satu kesalahan di bawah undang-undang negara kita,” tambah Hasbi.
Tertuduh yang bertubuh kurus dan bercermin mata selepas mendengar penjelasan itu memohon dirinya dibicarakan atas pertuduhan itu.
“Kalau macam itu, saya tak mahu mengaku salah. Saya ini pun dah lelaki ke berapa...,” tambahnya.
Tertuduh didakwa atas tuduhan merogol mangsa pada sekitar Ogos lalu, pukul 11 pagi di sebuah rumah di Felda Soeharto, Kuala Kubu Bharu, di sini.
Bagi kesalahan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan sebatan, jika sabit kesalahan.
Hasbi mengekalkan jaminan RM12,000 yang ditawarkan oleh Timbalan Pendakwa Raya Faridah Nurdinie Bahrum dan menetapkan syarat tambahan supaya tertuduh tidak menghubungi atau menganggu mangsa.
Kes akan disebut semula pada 27 Disember ini untuk lantikan peguam.
amacam? rasa kelakar tak? kalau macam ni lah kaedahnya, untung lah kan. ramai lah perogol terlepas. dan ramai jugak lah wanita-wanita liar berubah. kuar rumah nanti stok semua pakai tudung labuh. haha. tak bley mcm tu. yang salah tetap salah okay.

5 comments:

misz nana said...

haha.. buleh pulak.. tembak je ngan senapang gajah.. banyak benor alasan dia..

yang stok tudung labuh pun depa bukan kira... hentam juga..

hmmm..

FrEE tHinkER said...

tu lah. manusia sekarang macam macam ragam. haha. harap2 kita jauh dari segala benda mcm ni ye nana. =D

ayyu said...

hehe..kt kampung kite muzammir,patutnya ramai kene masuk penjara kes having sex dengan underage teens.haha..

FrEE tHinkER said...

ye ke dayu ? aku taktau pun haha

ZiErWa zAiNaL said...

ade pulk mcm tu...eeeiii....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...