NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, January 13, 2011

Ana Rafali Makin Gempak



dalam orang duk kutuk dia . dia makin hari makin bersinar beb . dia pelat ke , lagu dia tak bagus ke , kesah lah pulak kan . yang penting dia makin gempak . tapi bila korang fikir logik lah kan , mengapa dia jadi bintang bersinar ? bukan korang jugak yang undi dia ? sejak dari AJL beb . kenapa dia boleh masuk shortlisted AJL ? sebab korang undi . kenapa dia jadi top5 dalam ABP ? sebab orang undi jugak . so kenapa ramai nak kritik si Ana neh ? ibarat kata , ramai ramai yang kutuk dia , ramai lagi orang yang suka dia . kan kan ? rezeki masing masing beb . biase lah . adat permainan . hehe .

aku baru je bace mstar . fuyoo ana rafali terima pencalonan terbanyak beb . tiga pencalonan . same banyak dengan raja azura . tengok ? dia kena kutuk , dia makin naik . orang yang kutuk ? ada ke dalam calon ? pangkal nama pun takde beb . takde bayang . biarlah rezeki dia kat sini . esok esok rezeki kita pulak kan . nie top5 untuk ABP yang akan diadakan pada 3 April nanti . teruskan mengundi . 



PENYANYI LELAKI POPULAR
1.Aizat
2.Anuar Zain
3.Black
4.Faizal Tahir
5.Shahir
PENYANYI WANITA POPULAR
1.Adira
2.Ana Raffali
3.Alyah
4.Stacy
5.Yuna
ARTIS DUO/BERKUMPULAN POPULAR
1.Ana Raffali/Sohaimi Mior Hassan/Altimet
2.Azlan & Typewriter
3.Bunface
4.Meet Uncle Hussain
5.6ixth Sense
PENYANYI NASYID POPULAR
1.Hijjaz
2.Inteam
3.Mirwana
4.Rabbani
5.Raihan
PELAKON TV LELAKI POPULAR
1.Aaron Aziz
2.Ady Putra
3.Fizz Fairuz
4.Remy Ishak
5.Shahezy Sam
PELAKON TV WANITA POPULAR
1.Fasha Sandha
2.Lisa Surihani
3.Noorkhiriah
4.Scha Alyahya
5.Tiz Zaqyah
ARTIS BARU LELAKI POPULAR
1.Daus
2.Maulana
3.Shahir
4.Sharnaaz Ahmad
5.Shahz Jaszle
ARTIS BARU WANITA POPULAR
1.Adira
2.Ana Raffali
3.Mizz Nina
4.Murul Elfira Roy
5.Nur Syuhaida @ Dottie
ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR
1.Along
2.Angah
3.Johan
4.Nabil
5.Zizan
ARTIS KOMEDI PEREMPUAN POPULAR
1.Didie Alias
2.Kenchana Dewi
3.Noorkhiriah
4.Raja Azura
5.Sharifah Shahirah
PELAKON FILEM LELAKI POPULAR
1.Aaron Aziz
2.Bront Palarae
3.Remy Ishak
4.Shaheizy Sam
5.Syamsul Yusof
PELAKON FILEM WANITA POPULAR
1.Diana Danielle
2.Lisa Surihani
3.Liyana Jasmay
4.Maya Karin
5.Scha Alyahya
PENGACARA TV LELAKI POPULAR
1.Ally Iskandar
2.Awal Ashaari
3.Aznil Nawawi
4.Jimmy Shanley
5.Zizan
PENGACARA TV WANITA POPULAR
1.Cheryl Samad
2.Fara Fauzana
3.Nurul Syuhada
4.Raja Azura
5.Sharifah Shahirah
PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR
1.Aznil Nawawi
2.Faizal Ismail
3.Halim Othman
4.Kieran
5.Salih Yaakob
PENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR
1.Abby Fana
2.Fara Fauzana
3.Linda Onn
4.Raja Azura
5.Sharifah Aleya

2 comments:

mabk.abubakar said...

Tuah badan sape yang tahu..

ShAwN said...

knp aku xde dlm list tu?hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...