NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, January 9, 2011

Anugerah Juara Lagu 25



amboi kecoh sangat sekarang neh .. belum lagi start AJL dah ramai jadi judge ni .. duk buat verdict yang si A menang , si B kalah . amboi ..kalah komposer dik nun .. ( gedik tak nyah bunyik nya .. jgn bimbang .. aku straight orait ) .. ade yang siap duk beli buah buah lagi nak buat makan malam ni time AJL .. tidbits lah .. air gas bagai .. amboi .. bersemangat . takpe .. tu bagus . tanda kita sokong industri kita .. aku ni pun same gak .. tercongok dah depan tv neh ..

actually , lena my friend texted me yesterday telling me that we got the ticket for AJL at bukit jalil .. i was like , "seriously ?? omaigaf " .. tapi aku tak pergi .. rugi tak ?? memang rugi .. tapi aku macam letih gila . penat seharian weh .. aku tak biasa drive jauh .. walaupun Melaka tak jauh sangat .. tapi menjadi traveller last minit amat lah memenatkan .. tak caye ?? korang try buat .. esok pagi start engine kereta .. gerak je kereta .. then decide nak pergi mane .. then pegi terus .. tanpa bawak baju .. tanpa bawak map .. dengan tak knal jalan nye .. good luck and have fun .. hehe ..

tak sabar nak tengok malam neh .. siapade yg buat contest okay bersempena AJL ni dekat blog .. hehe .. aku bab bab dunia hiburan ni minat sangat .. sekarang ni aku nampak gaya aku ni lebih sebagai seorang wartawan dari seorang lawyer .. hahaha .. tu taktau nak kata pe .. tapi kali ni nampak macam best je.. promo dia macam gempak .. then selingan punya performance anda datuk ct and sharifah aini .. yang penting .. ada my beloved sister .. ziana zain . aa nama aku actually Amer Zain .. haha..

korang mesti semua sokong FT kan ? FT tu apa ? amboi...taktau ke ?? kalau tak tau , sila pindah indonesia sekarang .. takde takde aku gurau je .. faizal tahir laaa.. apa apa pun aku sokong Yuna .. hehe .. korang kutuk lah apa pun, tak kesah .. yang penting aku minat .. kau ada ?? tapi kalau boleh nak ziana zain menang .. hehe .. 





p/s : lembu kat atas ni cakap dia nak main laser time FT nyanyi .. biar FT takleh nyanyi .. siap nak buat belly dance lagi.. hehe



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...