NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, January 25, 2011

CIk Epal Memang Comel .. Serious ..

tadi kan time aku tension tension buat research kan , sampai tak angkat muka ni . fokus lah katakan . mata asyik pandang skrin je . tak kelik pun . mata tegang je . macam letak kayu kat mata tanak bagi kelip . tak caye ? kisah lah pulak kan aku percaya ke tak . kalau korang percaya , siap ke assignment aku ? tak jugak . kalau korang tak percaya ? takda efek pun . takkan lah aku nak amek gambar , kasi bukti baru korang nak percaya . pernah ke diri ku yang kerdil ini menipu dirimu . alahai kalah skrip ayoub. mesti korang tengok kan ayoub ? aku tak suka cerita tu . macam tak logik ada orang sebaik itu. haha.

sambung cerita . aku bukak lah blog cik epal setelah melihat si syafik duk post cik epal nak karok dengan dia kan . bukan epal kat atas eh . ni epal orang . cun punya. hehe .aku bukak je terus cari mana video dia since kat atas terpampang entri bertajuk cinta sempurna by cik epal . terus beb aku cek video dia . walaupun internet lambat , sanggup loading demi cik epal sorang . bagi epal free boleh ? nak mempelam epal kalau boleh . jangan marah eh cik epal . pastu kan pastu kan , bila aku play. terus jatuh hati . cute lah suara cik epal neh . lepas tu siap buat video tutup muka . eleh control ayu eh ? serious memang comel . korang pergi check eh . klik dekat link bawah . 







 

3 comments:

Syafiq Rosli said...

wah..minat cik epal ye bro..hehe..kalau rajin

http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2011/01/bloglist-sandiwara-seorang-insan-syafiq.html

Unknown said...

hahaha. eh comel ah ladybird tu :D

SyedMuzzamir said...

syafiq : on the way ...
cik epal : ahaks .. u kelakar =D ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...