NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, January 25, 2011

Pelaburan Pertama - Berbaloi baloi .

salam .. sehat semua kawan - kawan ku sekalian ? how are you my dear friends ? yang orang putih tu khas tu kawan kawan di luar sana . chewah . perasan kan ada foreigner baca blog aku neh . takde . macam aku cerita pagi tadi kan , duit dah masuk . Alhamdulillah . lega rasa . ibarat kata aku yang dulu tinggal nyawa nyawa ikan tu sekarang dah diberi nyawa baru . kalau main game sailormoon , life yang bentuk love tu tambah satu . happy tau . sebab dah lama ikat perut ( ikat ke ? ) . dah turun dah 5kg . baru sebulan . kalau jpa hold lagi duit , konfirm kan aku dah turun 20 kg . mesti korang tak muntah kan . aku tau . haha sebab dah lama aku tak menggedik dekat blog ni . so sure sure korang tak sediakan baldi ataupun apa apa langkah berjaga jaga nak muntah bila aku start menggedik balik . unpredictable kan . 

so apa yang aku buat hari ni . hmm pergi kelas . dengar lecture bagai . korek korek ilmu di sebelah pagi . di sebelah petang , aku ENJOY ( sebut macam nora danish eh dalam cerita puteri . angkat tangan sebelah kanan orait ) .. ala bukan enjoy sangat pun .. aku pergi karaoke je .. dah lama dah tak asah bakat terpendam ni . nanti lebur macam tu je . so lepas tengahari , aku pergi lah jj bukit tinggi . jj tu bukan jay jay . jaya jusco lah . sebab dekat situ karaoke murah . aku tak pernah try . aku tak pergi sorang . aku takde transport . takkan lah aku nak naik bus . gile berusaha keras kan . aku pergi dengan dua orang lagi housemate aku Rahimi dan Faiz. by the way si Rahimi tu pun ada blog . klik dekat nama dia eh . newbie tu . noob . haha. 



gambar google je tu . aku lupa bawak kamera aku . so terpaksa google. thank you uncle google. sangat murah okey untuk students . kalau bukan students , maaflah . anda dah kerja . mahal sket no hal lah kan . untuk students rm10 plus tax 16 lebih kurang rm11.60 dengan syarat anda bawak student card dan membership card . kalau takde memebrship , buat terus dekat situ . rm5 je. boleh pakai dekat redbox jugak . so rm11 tu untuk 3 jam nyanyi . bukan tu je . anda dapat lah rasa tidbits dan air yang banyak gile dan boleh ambil banyak mana , beberapa kali je . best . so takde lah haus time buat konsert dalam tu kan .

kiteorg hari ni lepas geram . masing masing lama tak pergi karaoke kan . ekhem ekhem . tiga tiga jaguh kampung neh . semua stok suara sedap . ( puji diri sendiri kadang kadang sunat ) .. macam macam lagu lah nyanyi .. 3 jam kot .. cuba bayangkan .. sampai taktau nak nyanyi lagu apa .. hehe .. soundsystem ok .. screen ok .. yang slack satu je , mic dia wayar dah longgar sket .. tapi berpatutan lah harga murah .. hehehe . kalau ada nak pergi takde teman tu , boleh lah ye mesej aku .. kita pergi bersama sama.. hehe.. selamat mencuba .. kena sambung buat kerja .. teammates aku lagi tiga orang duk fokus buat research tu .. hehe .. walaupun aku tau Rahimi duk edit blog dia. hahaha. so ini lah pelaburan pertama duit jpa sem ini. sekian terima kasih . 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...