NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, January 11, 2011

Dua Fakta Baru Ditemui

pagi tadi kelas jurisprudence .. sangat lah lemau .. lecturer tu jenis tak kesah kelas bising .. so aku duk kat belakang .. tak berapa nak dengar suara dia .. dan cerita dia taktau apa .. 2 jam dia duduk atas meja bercerita .. hehe .. tapi takpe .. aku tak kesah .. tapi bosan sikit lah .. tu yang aku update blog .. aku update guna hp tau .. first time .. tepuk tangan sket .. yeah .. berjaya .. sepanjang 2 jam duduk dalam kelas .. dua benda aku baru tahu .. 





pertama , korang pernah dengar orang cakap " biarkan si luncai terjun dengan labu labunya " .. hehe pretty lame isnt ? tapi lecturer aku citer kan , labu tu bukan buah okeh .. labu tu refers kepada perut si luncai sebab si luncai ni buncit orang nya .. oh begitu .. dulu aku fikir si luncai baru balik pasar .. beli labu .. then kena kejar dengan anjing lalu dia terjun masuk dalam sungai .. hehe ..



kedua , pernah tak kawan kawan korang cakap " ko ni kera sumbang ah " .. haha .. dulu aku fikir sumbang tu sombong .. orang dolu dolu sebut sumbang instead of sombong .. tu yang aku fikir lah kan .. but today , baru aku tau sumbang tu maknanya something odd .. macam pelik ajaib ganjil .. haa macam tu .. sebab kera ni dia ukhuwah dia kuat .. so dia selalu berada dalam group .. so bila ada sekor kera duduk sorang sorang , buat hal masing masing, itu adalah sangat pelik.. oleh itu, keluarlah term kera sumbang .. haha.. bunyi educated gile .. tu je yang aku dapat sepanjang lecture tadi .. nice ..

2 comments:

Jeely jelly said...

aik.. apesal subjek blaja lain... yg dpt dr belaja lain ? haha... fhm x ? errk -.-

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam kenal...
jumpa blog kamu sbb blog ni(http://wavewsa.blogspot.com/) buat review blog kamu...
datang folo sini jg....241

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...