NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, January 23, 2011

French Toast Everybody



" Muja , wak menda . jom pg study "
" jom study ? biar betul ? "

tengah tengah aku duk tengok korea pagi tadi .. tiba tiba aku menerima text message .. apa lagi hp aku menjerit jerit lah. kandungan mesej adalah seperti di atas .. sentap jugak dapat mesej ajak study .. gile .. baru third week kot .. hehe .. tapi aku on je .. takde ape jugak buat kat rumah.. aku pergi ikut lah tapi aku duk online .. tension online guna broadband lambat bukan main .. kalau main lumba lari dengan kura kura , memang kalah laa .. korang yang pakai broadband mesti rasa apa yang aku rasa .. haish .. 


so here am I .. end up lepaking dekat Mr Kaya Kopitiam .. korang penah makan tak ?? makanan murah .. rasa boleh tahan lah .. aku baru lepas makan neh .. ada lagi nasi dekat tangan .. eh aku tak makan pakai tangan eh .. kampung sangat .. memang lah guna tangan .. tapi bukan untuk gaul nasi .. harus makan dengan sudu garfu .. orang cakap biar miskin asal bergaya .. so segak lah aku makan dengan sudu kan .. kunyah pun slow slow jer .. sangat sopan .. biase makan nasi tak sampai 5 minit licin , tapi bila makan depan perempuan ni makan 10 minit pun tak habis lagi .. ahaks .. *blushing*

kawan aku makan roti bakar .. over . jage badan lah katakan .. aku tak perlu jaga badan .. memang dah mantap .. aku makan je .. bedal je .. Nasi Goreng Usa .. haa engkau .. taknak kalah .. nak makan nasi goreng kampung macam eushh takde class .. so makan lah nasi goreng usa .. ni makanan kegemaran Brad Pitt okay .. you know .. im speeces .. hehehe .. okay nanti sambung yeah .. tengoik melodi jap.. then blogwalking lah .. 

1 comment:

Siti Fatimah Fuzz said...

nk tau tak cam na buat french toast yang sedap??
tgk sini http://eimah2328.blogspot.com/2011/01/french-toast-french-kiss.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...