NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, January 23, 2011

Padah Gigitan Asmara.. Ouchh

tengok ? kan dah ada kes ni .. jangan lah main gigit eh .. gigit gigit asmara .. kuang kuang kuang .. nama gigitan pun dah kelakar dah ..kalau nyamuk gigit dah boleh bagi penyakit .. jangan disangkal gigitan manusia boleh bawa maut okay ..tapi memang jarang lah kan .. jarang ke ?? ntah ni kes pertama aku dengar .. gigitan asmara bawa maut .. nasib baik bukan dekat Malaysia .. kalau dekat malaysia , harus aku carik mangsa dan pemangsa . hehe..

ni terjadi dekat Auckland tau .. ada seorang manusia berjantina wanita lumpuh seluruh badan sebab lepas kena gigit asmara ouchhh dengan pasangan dia , dia dapat serangan jantung .. kalau ikut , ni kes pertama dilaporkan . yelaa kalau aku jadi mangsa ie si wanita itu , aku buat diam je .. malu beb nak ngaku .. hehe .. sekarang ni tangan kiri wanita tu takleh gerak terus .. lumpuh .. adoii..

mula mula doktor taktau kesan serangan tersebut .. tapi lepas check check , doktor terjumpa , ternampak .. sambil menjerit " Oh My God .. Disgusting , nate gapo neh " eh doktor kat sana boleh spekang kelate .. bia benar .. maybe orang malaysia kot .. oleh itu , setelah dieksperimenkan , diinvestigatekan .. dapat tau lah punca .. hasil gigitan asrama ouchh tu saluran darah ada problem .. menyebabkan pembuluh darah pembentukan darah beku rosak teruk menyebaban wanita tersebut strok ..

oleh itu , dont try this at home .. kalau betul pun sayang , rindu , bucuk bucuk bagai , jangan gigit eh .. kalau nak gigit , gigi jari tangan . eh silap silap .. takyah gigit lah .. apa neh gigit gigit .. nanti sekali nyamuk gigit korang.. lagi susah .. dapat penyakit .. tapi Gigit Asmara ? memang kelakar .. hahah .. 

4 comments:

s.y.a.r.q said...

kah kah kah..ganas2 :))

SyedMuzzamir said...

ganas .. ouchhh

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

mcm2 dunia ni skrg. gigit2 mmg byk penyakit ni.hee

A.N.I.T.H said...

macamane die gigit tu?ganas sgt kot.hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...