NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, January 29, 2011

i AM home ~ Abah Kedekut ..

Alhamdulillah .. sudah selamat sampai kampung halaman .. 5 jam perjalanan .. segala onak dan duri telah berjaya dirempuh .. walaupun badai datang menduga , kami harungi dengan tabah .. chewah tiba tiba kan .. aku dah sampai dungun dah .. hari ni perjalanan yang tak penat tapi puas hati .. sebab kami set goal .. nak sampai dungun sebelum zohor sebab nak zohor dekat dungun .. yeah kami berjaya .. tadi sampai pukul 12.15 tengahari ..

actually boleh sampai awal lagi .. tapi tadi stuck dekat kemaman jap .. banyak pulak kereta kat kemaman tu .. haish .. sampai sampai adik adik terus capai laptop aku .. macam lalat hinggap tahi .. haha .. diorang tengok ngangkung .. tu yang terlambat update entri neh .. sedih lah hari ni tak ramai jalan jalan kat sini .. aku pun tak berjalan jalan ke rumah orang .. eh aku bukan sombong , hidung tinggi , bongkak eh .. cuma broadband aku ni dah bertukar jadi siput sedut .. marah aku .. takpe takpe malam ni aku pergi bayar eh ..

kenapa dengan abah aku ?? aa dia kedekut .. tau tak , dia ada kereta baru sekarang .. haha saga bml merah .. sebab ?? bukan kereta baru pun .. kereta lama kiteorg iaitu si wira hitam telah uzur .. sakit jantung , diabetes , kencing manis semua ada .. tu yang takleh guna terus .. kalau nak guna kena pergi hospital swasta yang kena guna duit beribu lemon .. rugi lah .. so ada lah hamba Allah nak tolak saga dia neh .. tu lah kebetulan dapat kereta baru .. aku harap takde yang nak bawak cerita ni nak cakap ayah aku dah hidup senang sekarang ke ape .. aku bgtau awal awal kat sini bahawa kalau takde kereta , business nasi lemak yang berapa sen dapat tu takleh di jalankan .. so tak perlu lah nak bawak mulut atau gunakan issue ni untuk personal use .. aku harap sesiapa yang terasa faham .. ye aku tujukan dengan korang ..

dan guess what ?? dia tanak bagi aku pakai .. like seriously .. over betul .. sayang sangat lah konon nya .. ish ish ish .. siap ada peraturan tu .. nak makan minum tak boleh dalam kereta .. sampah takleh letak dalam kereta .. amboi .. baru saga tu .. kalau dapat persona tu harus dia tak bagi kiteorg naik .. kalau bmw ??? alamatnya simpan bawah katil lah agaknya .. well nanti kita tengok aku berjaya ke tak pow kereta baru dia tu .. gedikkkkk ...

dia main kasar .. takpe nanti aku kerja .. aku beli mercedes benz aku tayang depan dia .. nak main gohead gostan lagik .. gohead gostan means ke depan kebelakang dengan menggunakan kereta .. 



1 comment:

Syafiqah Nafis said...

i'm home t00.selamat bercuti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...