NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, January 14, 2011

lepak-ing with Tg Lena



dalam gambar ni kawan aku yang teman aku pegi tengok screening nuffnang tu .. senang je nak describe die  .. perasan lawa.. bajet hot .. gedik nak gila .. tapi gedik die dah tak macam ee .. hehe .. kat atas ni gambar lame .. dua minggu lepas .. punya lah susah dia nak upload .. pkai iphone4 katanya .. tapi nak upload picture tak reti .. campak laut lah weh iphone tu ..

aku dekat Mr Kaya Kopitiam ni .. tunggu Lena ni solat asar jap .. gedik gedik pun .. solat dia jaga .. hehe bagus lah tu kan .. ni aku update gune laptop sony dia yang kecik warna pink .. sangat susah aku nak type ok.. sbb button die kecik kecik .. aku kena kecikkan tangan aku neh .. tapi cam ne eh ?? kalau perut senang lah nak kempis kan btol tak ?

minah ni sangat suka pink .. semua benda kalau boleh nak warna pink .. taktau lah apa nak jadi .. aku dah makan dah .. kenyang Alhamdulillah .. tibe tibe teringin nak beli notebook .. bukan ape senang sket .. nak bawak pergi ke mana mana .. senang sket nak update blog neh .. ni tak .. kalau kua berjalan je memang lah satu hari beb tak update blog .. hehe ..

p/s : Lena cakap aku jambu... hmmm jambu tang mane aku taktau .. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...