NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, January 14, 2011

Mimpi Ngeri Auww

macam siot je mimpi pagi nie .. meh aku story .. cerita ni bagi aku ngeri tahap gaban .. ala ala scene anaconda + jangan pandang belakang campur sket sound effect cerita congkak hasilnya khurafat lah wey .. jangan percaya .. mimpi je neh .. aku bangun tido pagi tadi dalam pukul6.40am macam tu .. hari ni macam pelik sebab yang kejut aku tido bukan alarm clock sape sape tapi bunyi bunyi yang ganjil .. (tetibe aku dapat rasa feeling liyana jasmay dalam cerita khurafat semalam) .. bila aku sedar , aku cam seram sejuk nak bukak mata .. aku buat bodo je .. tak bukak mata pun ..

macam siot kan .. tetibe ade part suspen .. aku relaks dalam 5 minit , then aku baru bukak mata tengok kawan aku tengah solat subuh .. aku pun bingkas bangun dari tilam ( tilam ke ? ) nak pergi amek air sembahyang kan .. tapi since ade housemate aku dalam toilet tu , aku kembali ke tilam empuk tu , sambung tidur jap sementara tunggu kawan aku keluar .. so bermulalah cerita anaconda neh ..

dalam mimpi tu, aku tengah lepak lepak dengan kawan aku .. then ada lah ular lalu lalang kat tepi .. ular tedung macam tu .. so aku lepak je lah .. since kawan aku cakap buat bodoh je .. dia tak kacau kita .. kawan aku Shauki pun masuk dalam mimpi . dia tengah tidur .. tetibe kan datang ular besar ala ala anaconda duk main atas badan shauki .. masa tu aku dah cuak .. ular besar beb .. bsar lagi dari shauki neh .. then hilang .. ular ni main hide and seek pulak .. tapi yang aku tak tahan bila ular ni datang balik , and dia masuk dalam badan shauki melalui tapak kaki kawan aku neh .. aku nak muntah beb tengok .. seram pun ade .. walaupun cam tak masuk akal tapi tu lah mimpi ..

yang tak tahan nye aku boleh nampak ular tu bergerak masuk dalam badan kawan aku neh , dari kaki hingga ke mulut .. siap shauki muntah muntah since ular tu nak kuar dari mulut dia .. kuar darah beb .. aku cuak nak mampus .. terus terjaga dari tidur.. mengucap panjang .. haha .. siot punya mimpi .. bukan stakat khurafat movie , siap dapat mimpi khurafat lagi .. aiyoo... 


1 comment:

Naz Al Yahya said...

tak best sungguh bila mimpi psl ular2 ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...