NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, January 12, 2011

Masa Untuk Cermin Diri Sendiri

pernah tak ada orang cakap ko annoying ? pernah tak tiba tiba orang berubah cara bergaul dengan ko ? aku dah biasa benda benda macam nie .. nie boleh kata selalu je terjadi di sekeliling aku .. kadang kadang aku yang terasa , kadang kadang kawan kawan aku yang terkena .. aku cakap btol lah , frankly speaking ala ala Edward Cullen sebut , aku tak reti nak ubah diri aku .. macam mana nak cakap eh ?? aku memang macam ni .. bising kecoh .. tak reti nak diam .. macam murai tercabut ekor .. cakap sini .. cakap sana .. tak pernah nak diam ..

so kadang kadang ada lah kawan kawan terasa kan .. aku jenis macam susah nak mengaku salah tau .. even if orang cakap clear clear tu salah aku , if aku tak rasa tu salah aku .. memang aku tak mintak maaf beb .. tapi even benda tu bukan salah aku , but aku terasa bersalah , ko letak lah Mcd depan aku pun , aku still akan pergi mintak maaf even benda tu akan nampak aku bodoh .. hmm pelik kan .. tapi tu lah .. diri aku .. aku boleh terima orang seadanya if orang terima baik buruk aku ..

kenapa aku tiba tiba buat entri nie ?? takda reason .. satu kelas pagi ni amat bosan .. buat aku fikir macam macam .. kadang kadang aku fikir senang hidup sorang diri je .. takyah nak fikir orang kan .. tapi tu bukan diri aku .. aku kalau hidup sorang boleh gila beb .. mulut tak bunyi sehari memang rasa macam ada benda tak buat .. tapi kaalu tertinggal solat tu, haha tak rasa ape pun.. pelik pelik .. 

tapi itulah , aku kalau boleh cuba try sebaik mungkin nak bagi semua orang selesa dengan aku .. aku bukan jenis mesra alam .. boleh pergi tegur orang macam tu je .. kalau dekat fakulti tu lain lah kan .. just say Hi je pun cukup .. so aku memang susah nak make friends, unless orang start dulu .. bila orang start dulu , then only aku boleh atur perjalanan friendship tu .. kadang kadang bila tiba tiba orang diam , orang tak tegur kita , ada lah tu something wrong kat mana mana .. bukan semua orang boleh terima gurauan kita .. kalau si A tak kesah kita panggil dia badak sumbu , maybe si B tak suka kita panggil dia badak air .. btol tak ?? kena pandai pandai sesuai kan diri lah .. bukan semua orang akan suka kita .. dan kita bukan boleh puaskan hati semua orang .. tapi kita boleh cuba .. itu yang penting kan .. 


apa apa pun , pergi lah beli cermin ikea yang besar satu .. cermin diri sendiri . rumah aku dah ade .. selalu jugak tengok cermin tu .. nampak hensem je selalu .. hehe.. 



tak perlu lah pose macam ni depan cermin..
geli lak nanti orang tengok .. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...