NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, January 10, 2011

Melaka Bandaraya Bersejarah .


after sesat dekat ampang . 3 4 kali pusing pusing .
hampir give up m nak patah balik shah alam .
at last sampai jugak hulu langat .
jumpa jugak rumah si momoe neh .
serious if ada orang bagi sejuta kat aku pun , 
aku dah tanak pergi sini . hehehehe .
sebab aku tau takkan ada orang nak bagi 
1 juta dekat aku semata mata macam tu je .
bukan bagi gula gula 10 sen 10 biji neh .
*gulinggulingmacamtenggiling*


first word yang kuar dari mulut momoe
" jom pergi melaka " 
aku pun tak kesah , diorang on je .
asal kos kongsi kongis .
terus gerak ke melaka guna jalan belakang .
sangat sangat ngeri jalan .
bawak kete rasa macam main game 
need for speed je bengkang bengkok .


since dah pukul 5 , singgah R N R ayeh keroh
solat asar jap . regang regang kan otot jap.
momoe pergi makan dalam diam.
bila kiteorg tanya pergi mana,
dia cakap pergi solat asar.
padahal duk makan dekat dapur
baskin robin ......


jambu di R N R sini memang syok beb
manis gile gile gile gile gile ...
makcik tu pun best , kecoh btol .. 
jambu siam katanya ...
ni lah bekal ke Melaka ..
sanggup ikat perut sebab nak makan
ikan bakar kat Umbai ... katanya ..


nampak tak nama bangunan neh ? Madonna siot ...


jangan tengok kaki awek tu je . 
aku nak tunjuk gambar bangunan je .
*julingdahmatakutengokkakiawektu*
*putihsiot*


pose sket !
nanti masuk majalah URTv ..


nampak kecik dan kurus je aku kan ..
tu lah hakikat nya ..
ada lah six packs tu ..
kau ada ?


beli key chain sket untuk siblings ..
satu paket rm10 .. aku ingat murah dah..
terus beli .. malam bila pergi Jonker Walks..
rm6 je .. tak ke macam haram tu ??


kapal besoww neh kena bayar nak masuk ..
kami tak masuk lah .. malas nak kuarkan duit 
dari wallet .. *takdaduitlah*


air ni sangat lah sedap .. rasa sangat asli ..
aku beli yang apple guava ..
eh silap,bukan beli .. momoe belanja ..


keesokkan hari , sebelum bertolak balik ..
singgah beli chewing gum ..
tanak bagi nafas berbau ..
okey , kami tak gosok gigi ..
auwww..
*kotor*


breakfast depa rm4 .. aku punya nasi lemak 60sen je..
heheheh..


kami belok kanan .. selamat jalan melaka ..
nanti datang lagi insya Allah ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...