NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, January 6, 2011

Nuffnang Thank You =D .. PART 1



yeah done with Nuffnang Day Out .. Superb .. gambar semua ada dengan Lena so takley nak upload gambars semua .. but then esok aku tampal puas puas eh .. aku bagi sedikit sebanyak yep perjalanan hari ni .. mula-mula Lena cakap nak kuar pukul 4 .. but then 3.30 petang dah mesej aku bgtau dia dah on the way .. aku siap siap cepat cepat , eyeshadow eyelashes tak sempat nak tempek kat muka, terus pergi berlari lari anak mencari Lena .. sungguh meletihkan .. 

terus gerak ke the curve .. tapi sampai the curve awal lagi dalam pukul 4.45pm .. then aku bg idea kat Lena supaya kita pusing balik pergi bukit jelutong pegi lawat my aunt punya butik .. but too bad , my aunt bz tak angkat hp .. kiteorg pusing balik pergi the curve .. main main kan ?? yerlah minyak kereta free.. *menipu* .. okey masuk parking bla bla bla , terus carik makan kat ViVO .. kawan aku ni konon nya diet lah kan, then lapar .. ntah pape .. makan makan lepak lepak .. settle .. pergi IKEA ..

bukan nak beli perabot eh .. aku tak boleh masuk IKEA tengok perabot .. rasa kelakar .. rasa macam dah tua jer .. tumpang solat je pun.. lena ni nampak je macam tu .. tapi warak kalau ustazah.. haha..gurau gurau.. lena gedik ok.. dah tak gedik sgt tapi still gedik .. macam EE.. hehe EE ni bukan gf goal keeper bola sepak eh .. jangan salah faham .. boleh pegi usha blog Ee neh .. setiap entri dia berbunyi gedik .. 

then settle solat, masuk balik the curve.. hari ni the curve takde org. siap boleh main lumba kereta dalam the curve tu .. kereta mainan yang budak budak boleh duduk tu bayar rm5 ?? aku muat je masuk.. lena tak muat.. gemuk dah tu... baju pun size XLLL .. hahah.. pusing pusing, masuk kedai baju. since time tu baru 6.30pm.. tiket nuffnang boleh claim mulai 8.30pm.. kawan aku ni kelakar .. dia usha baru, 5 6 kali tengok dalam cermin, then beli sebab dia rasa baju tu nampak cute.. baju cute tak semestinya buat anda nampak cute jugak.. please take note.. hehe...

1 comment:

eesyaheera said...

amboi, sedap mengata aku. tapi thanks la letak link blog aku. haha.

dah la tak ajak aku pergi the curve. bukit jelutong dah dekat sangat dah dengan puncak alam. fine!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...