NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, January 6, 2011

Nuffnang Thank You =D .. PART 2

okay settle satu part .. letih jugak nak type neh.. tapi tu aku dah potong potong.. part yang best2 aku tak citer, biar tu jadi kenangan aku hehe.. then solat magrib terus naik pegi catchay cineplex cinema .. awal lagi time tu baru pukul 8.. excited sangat kot.. yelah.. first time dowh dapat tiket dari nuffnang.. so singgah makan ice cream jap.. lena belanja.. kalau korang pegi kat cinema ni, singgah lah kejap makan ice cream.. rm6 je.. best bole tahan..

makan ice cream sampai lah 8.30pm, terus pergi beratur.. sampai turn aku. bro tu tanya emel aku.. aku buat dialog sket.. actually at first aku cuak takut takut diorang mintak bukti ke ape since aku tak bawak pape.. tapi diorang just nak emel je.. 

Nuffnang : hi welcome.. your email id please

Aku : pattaya_icetea

Nuffang : olrite .. oh ni mesti suka makan nasi goreng pattaya..

Aku : haha takde lah.. ni emel mase kecik dulu..

gelak gelak sket .. then terus gerak pegi keluar jap since tayangan 9.30pm.. aku tak knal sape sape pun blogger kat situ.. orang lain pun takde yang cam aku .. aku ajak lena masuk balik, pergi amek gambar dengan wakil nuffnang tu.. nak masukkan dalam blog ni.. so sempat lah pose dgn diorang.. but gambar dengan lena eh.. esok ah upload.. then kuar lepak.. aku nampak arcade game.. macam best.. since dah lama tak main.. so aku ajak lena pegi main. but before aku sempat masuk dalam arcade, ade satu wartawan dari Mstar macam tu, nak amek gambar lena. nak masuk dalam ruangan lifestyle tu. sebab minah tu tengah buat survey macam mana malaysian berpakaian bila tengok movie. so dia kata lena looks very outstanding with her outfit.. so dia nak amek gambar lena..

pose kiri pose kanan, interview bagai .. aku masuk dalam arcade.. macam budak kecik beb main.. main lawan2 kereta ngan lena siap boleh jerit jerit.. paling best main apa ntah tapi macam board pingpong.. taktau macam mana nak explain.. tapi kena bagi masuk goal. setiap kali masuk goal, menjerit kalah budak kecik sampai semua org tengok.. haha lawak lawak.. lepas main baru pergi tengok wayang.. masuk wayang pun takde org knal.. lambat jugak nak tunggu cerita tu start..

tadi tengok screening "season of the witch" .. starting boring. slow.. lame lame best lah.. ending dia macam syok.. =D .. lena jerit jerit dalam wayang.. over.. hahaha.. aku tanak cerita macam mana perjalanan cerita tu.. nanti tak syok.. korang pergilah tengok.. tayangan start 7jan neh.. berbaloi jugak.. aku bagi 3.5 out of 5.. bila balik tadi, since lena duk kolej, lena suruh aku bawak balik kereta dia.. tapi yang kelakar nye time masuk uitm, pak gad tahan.. lena pun dengan gabra cakap, saya nak hantar kawan.. pakgad tanya aku kolej mana.. aku kelam kabut jawab perindu.. sebab kiteorg plan asal lain.. haha.. nasib baik time aku kuar tadik pak gad tak cek. hehe. so sekarang kena tido, esok pagi pagi kena amek lena since kelas dia pun pukul 8.30am.. good nite.. ade sape2 pegi nuffnang day out tadik ?

2 comments:

Syafiq Rosli said...

pergh..terbaik lah bro..aku xpenah dpt lagi

SyedMuzzamir said...

hehe. rezeki bro. nanti dapat lagi free, kite pegi. =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...