NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, January 16, 2011

Pelik Tapi Benar

kalau korang naik Ktm . hujung minggu . orang ramai macam tin sardin . ada tak terdetik kat hati anda bila melangkah masuk dalam ktm nak berebut tempat duduk ? aku ? semestinya . letih weh nak diri lama lama .. even aku dah masuk Ktm pun , aku still aim nak duduk . aku tak suka diri sebab bila diri ramai orang bukak aircond yang tak enak . sakit hidung . tsuk tsuk hidung aku . lemas beb. aku dah lame tak naik Ktm . last aku naik ktm tahun lepas . bukan berlagak eh . cuma aku tak turun KL pun . so memang tak perlulah nak naik Ktm neh . lagipun gatal tangan eh nak pegang tiket Ktm . hehe . kidding okey .

hari ni aku naik Ktm dari Chow Kit ke KL central . jauh lah jugak . less than half an hour . fun jugak . sebab kawan aku , najwa ni bolok . kecoh btol dalam Ktm .ehehe. aku tak dapat tempat duduk at first . tapi the next two station , ada lah tempat kosong. then aku bagi najwa duduk dulu . gentleman lah katekan. aku ni romantik beb orang nya . the next station , ramai orang turun . so byk lah seat kosong . yang lawaknya even lepas aku duduk , tepi najwa kosong . takde orang pun berebut nak duduk . orang yang berdiri depan seat tu pun , tengok je . tapi tak duduk . seat panjang belakang aku pun kosong. tapi still orang tak duduk .

kenapa eh ? pelik tak ? aku pelik . ke skrg ni jadi trend naik Ktm tak duduk ? nampak macho ke ? nampak cantik ke ? serious aku tak faham . dan aku sangat lah keliru .


EH ni bukan malaysia punya. 
taiwan punya neh .. hehe..
silap silap ..



haa ni baru betul malaysia punya ..
ktm ni aku naik tadik ..
sempat pulak Margerat pose tu . 
Margerat ke ? haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...