NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, January 8, 2011

Riang Ria Jumaat

oh sungguh penat .. perjalanan yang tidak dirancang sama sekali .. penat seluruh badan , otak , suara ( ehem ehem ) mahupun fizikal .. cerita nya bermula lepas jumaat tadi .. sebelum jumaat , aku tak terasa lapar .. oleh itu , lepas solat jumaat , berlari pegi kedai makan .. lapar tak tahan .. aku gastrik .. ahaks perut kosong sket dah rasa macam nak pengsan .. selepas itu , terus bergerak ke Pejabat Pos dekat PKNS .. punya lah lama nak tunggu turn .. bila sampai je lega walaupun turn sampai bila post office dah nak sampai edah , nak tutup dah , pukul 5 .. siap je terus pecut ke surau .. solat jemaah ye .. aku jadi makmum je.. takleh jadi imam .. kesian makmum nanti letih tunggu nak rukuk .. hehe .. 

dan setelah tok imam bagi salam , pintu memanggil manggil .. pintu mana ?? pintu gerbang quality hotel .. tu tanda kena pegi test suara .. oleh itu , TERpergi lah pusat karaoke keluarga di situ .. settle praktis dua jam .. kenapa praktis ?? oh aku dgn aminu kena buat opening untuk AJL nanti .. tunggu eh .. lagu lagu dah pilih .. okay lah .. pitching pun ok tadi time praktis .. ( ehem, kalau rasa nak muntah, tolong pegi toilet , nanti kotor laptop korang .. ) ..

malam, lepas magrib macam tu, bella datang.. ni bukan bella edward eh.. ni bella penang .. pergi seksyen19 .. aku nak pergi amek kamera dengan dealer .. oh lupa nak bgtau .. aku beli kamera hari nie.. horay.. since family aku takde kamera.. so aku beli lah satu .. murah je.. takde lah nak beli dslr bagai.. kalau beli yang tu, berdarah pulak mata korang tengok gambar gambar aku .. hehe.. pose model eh.. bukan pose tetek macam azwan ali.. ( tu trademark azwan ali.. pose tetek .. tade kena mengena dengan yang hidup atau yang mati .. ampun pak ) .. lepas amek kamera, pergi lah makan dinner di pizza .. aku amek kamera tepi pizza je.. so ape lagi posing lah sket dekat pizza.



first picture taken with my camera
nie lah bella tue yang aku mention kat atas
lain kan denga bella twilight tu??
sangat !!


second picture ..
sweet picture , nampak ikhlas je senyum..


aku nampak sangat tak hensem
sekian terima kasih

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...