NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, February 26, 2011

BLOG review : BLOGSTAR ?

Hi .. Mila in the house .. Wassup Wassup .. adeh tergedik pulak .. takde Mila dekat sini .. Milo ada .. Ekhem Ekhem .. dah dinner dah ?? hari ni aku rezeki besar sikit .. makan macam orang kelaparan yang dah 3 har tak makan .. mula mula pukul6 tadi aku pergi makan Anis Sup Utara .. macam biasa order Sup Daging Set plus Nasi Tambahan .. plus lagi dengan otak otak .. eh malam tadi kol8 melantak lagi dengan Ayam Mcd .. " patut lah kau gemuk , makan ikut nafsu " bisik hati kepada diri ku .. 

malam ni aku nak promote sikit kawan kawan bloggers .. kalau ikut aku ni tak layak lagi nak review, nak promote blog orang .. baik promote blog sendiri yang tak stabil lagi ni .. tapi takpe lah .. aku cuba .. hehe .. kot kot ada yang tak perasan kawan kawan aku ni ada blog jugak .. first time kan .. aku review blog kawan kawan je lah dulu .. ni actually semua housemates aku .. kami gelarkan diri kami ni sebagai blogstar .. ahaks .. bukan nak kata kami "star" atau otai .. tapi saje saje lah letak macam tu .. sahabat blogger orang dah amik nama tu .. nak letak kawan blogger macam tak best .. hehe .. korang terjah dekat sana eh .. cedok input kat sana jugak .. tapi berjalan tu jangan pulak lupa kat aku eh .. jangan nak gedik gedik nyanyi lagu Selamat Jalan Romeo dekat aku eh .. aku bukan romeo .. KLIK DEKAT HEADER BLOG DEPA ..


1 ) Tuan Punya Blog ni nama dia Rahimi . kita panggil je dia Pert . kenapa Pert sebab ... hmmm korang tanya dia eh .. nanti aku cerita .. korang kata aku jahat pulak .. istimewa nya blog dia nie adalah kerana tuan blog itu sendiri .. dia ni kreatif .. yang paling penting bab bab adobe photoshop ni memang teror .. kalau korang ternampak gambar dia , nampak macam hensem tu , bukan gambar ori tu .. tu mesti dah sepuluh kali edit tu .. dan yang paling penting , dia menawarkan khidmat BUAT HEADER BLOG FREE .. so kalau korang nak ada header lawa lawa , boleh suruh dia buat .. even header aku pun dia buat .. FREE OF CHARGE ye .. harap maklum .. 


2 ) Orait kita bergerak terus ke Blog yang kedua . tuan punya dia nama nya Shauki .. bukan afdlin shauki .. takde kaitan pun .. ni shauki .. si telinga gebeng .. korang tak percaya ?? cuba tengok dekat telinga tu .. macam ada lebih sikit .. macam panjang sikit kan .. betul tak ?? betul lah .. cuba tengok betul betul .. oh kalau ada yang tanya kenapa shaukimaravilla.blogspot.com .. hmm maravilla tu sebab dia pelajar mrsm dulu .. so budak batch dia gelarkan diri mereka maravilla .. konon konon nya ukhuwah lah .. haha .. blog ni lebih kepada personal diary macam tu .. luahan hati , perasaan , jiwa dan raga .. yang penting mamat ni mat jiwang . kalau korang nak tanya pasal lagu lagu melayu yang sedih , yang meruntun jiwa , boleh rujuk dia ..

 


3 ) Apa Kehalnya ? tahu tak tu tagline sapa ? hmmm ni lah tagline Mr OS .. kenapa si tuan blog ikut tagline dia ?? sebab mereka ada persamaan yang nyata .. bukan maya .. korang usha cepat blog dia .. nanti bagitau dia .. apa persamaan yang korang boleh kenalpasti antara tuan blog dan Mr OS .. nama tuan blog ni Zainul .. orang panggil Jenol .. nasib dia malang sikit .. nuffnang taknak bagi duit dekat dia .. walaupun dah ramai orang klik iklan dia .. rakan rakan dia semua klik iklan dia .. tapi nuffnang dia still tak bergerak .. dah dekat dua bulan dah .. ahaks .. takpe Jenol , teruskan usaha mu ..


4 ) sampai lah sudah kita ke Blog yang terakhir .. orait .. blog ni pelik sikit .. tuan blog masih lagi mencari identiti sebenar blog .. tapi kalau korang minat politik , dia lah orang yang paling sesua nak bawak berbual .. kalau pasal cinta pun boleh .. pasal agama pun boleh .. antara kami , dia lah yang teror sikit bab bab hukum agama ni .. ekhem ekhem .. sejarah cinta dia pun best .. tapi aku rasa dia tak sudi kot nak kongsi dekat blog dia .. korang try lah push dia suruh cerita .. aku rasa mesti last last dia cerita jugak .. memang menarik .. aku kalau boleh memang lah nak cerita .. tapi hmmm takpe lah .. nanti tak real ..


ni lah logo kami , BLOGSTAR .. 
HEHEHE ................
SELAMAT MELAWAT BLOG
YANG DICADANGKAN DI ATAS YE ..

1 comment:

saiful said...

lawa logo blogstar tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...