NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, February 11, 2011

Boleh Ke Nak Reset Diri Sendiri Macam Reset Handphone ?

Salam .. Kat Shah Alam hujan sekarang nie .. renyai renyai .. hujan panas .. cuaca sekarang ni tak menentu .. sekejap hujan .. sekejap panas .. sekejap redup .. macam tu jugak dengan perasaan dan mood aku sekarang ni .. berubah ubah .. kadang kadang rasa tenang .. kadang kadang rasa bercelaru .. kadang kadang rasa sunyi .. tapi segala rasa yang negatif aku tak tunjuk dekat kawan kawan .. seboleh boleh aku nak simpan untuk aku sorang je .. aku pernah cakap kan aku ni jenis yang tak simpan rahsia untuk diri sendiri .. tapi kalau yang melibatkan perjalanan hidup aku ni , aku prefer untuk tak tunjuk dekat orang .. aku nak orang tengok aku seorang yang ceria je .. yang positif je ..

tapi aku pun manusia biasa .. tak lekang dari buat silap . sebanyak mana aku cuba untuk simpan semua ni , kadang kadang aku tak mampu dah simpan .. tu kadang kadang tertunjuk , teremosi dengan kawan kawan dan juga keluarga .. entri ni macam sedih je .. tapi actually takde lah sedih .. cuba korang fikir seorang lelaki tengah type entri macam ni .. kelakar kan .. tiba tiba nak emosi pehal .. haha .. tu lah .. aku pun taktau .. ntah ntah aku bukan lelaki kot .. haha .. haish simpang malaikat 44 eh .. takde nya .. setakat hari ni lelaki tulen okey.. 

aku sekarang sorang je kat rumah .. housemates aku pergi mandi sungai congkak .. aku tak pergi .. entah .. kali ni aku takleh nak paksa diri aku ni .. cuba untuk rasa nak pergi .. tapi tak lahir pun perasaan nak pergi tu .. macam ntah lah .. padahal bukan pergi buat dosa ke apa kan .. just pergi mandi , berjimbajimba . gelak ketawa .. tu je pun .. tapi ntah lah .. so kesimpulannya aku tak pergi .. Rahimi@Pert , Shauki tu pun pergi jugak .. diorang paksa aku pergi .. tapi aku tak boleh .. im sorry for being selfish ye .. have fun .. ( macam lah diorang boleh online sekarang ni kan .. takpe aku yakin korang akan berseronok di sana ) ..

kan best kalau boleh reset diri kita ni macam kita reset handphone . kalau hp nokia, pergi je tekan factory setting .. then masukkan pincode .. phone akan reset .. kalau aku boleh buat macam tu , aku akan selalu buat .. hari hari .. aku kalau boleh nak jadi seorang yang open , sporting , baik hati dan cemerlang .. semua orang pun idam macam ni kan .. tapi manusia takde yang perfect .. walaupun dia baik , mesti ada jugak kekurangan nya .. sama jugak macam aku ni .. ada lah sikit kelebihan .. haha ada ke ?? tapi kekurangan lebih banyak dari kelebihan .. tu yang tak best ..  

p/s : kalau korang baik hati , sila lah jenguk rumah kawan aku berdua kat atas tu .. nanti cakap kat diorang jangan marah aku eh .. hehehe.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...