NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, February 7, 2011

Macam Mana Nak Dapat RM5000 Dalam Masa Sehari

Ekhem Ekhem .. Laju Je Klik Bila Entri Pasal Duit Eh .. Isk Isk Isk .. Sebelum Apa-Apa , Semua Sehat ?? dah dinner dah ?? mesti dah kan .. aku hari ni dua kali dinner .. Yang Pertama, pada pukul 6.45petang di Molek bersama sahabat sahabat .. yang kedua, baru je 5minit lepas , bersama housemate, Pert dia belanja okay .. aku kalau duit sendiri memang tak lah .. gemuk lah aku makan banyak banyak .. since orang belanja terpaksa lah .. pert siap cakap lagi kalau aku tak amek , dia taknak kawan dengan aku dah .. nak tak nak .. aku terpaksa jugak amek .. tak baik tolak rezeki .. hehe..

Okay , nak sambung cerita pasal RM5000 ni .. macam mana nak dapat kan .. senang je .. korang duduk dalam bilik . tutup tingkap .. kunci pintu .. tunggu je duit tu datang bergolek .. boleh ?? mane ade lah .. dengar sini abang nak nasihat .. hehe .. hidup ni kalau nak senang je susahlah .. takda cabaran la dalam hidup ni .. kena balance .. kena ada masa susah .. kena ada masa senang .. faham ?? tapi kalau susah selalu tak best jugak kan .. aku faham aku faham .. biasanya kalau kita hidup susah je . ada satu kesan positif iaitu kita akan lebih terdorong untuk belajar sungguh sungguh sampai berjaya .. dan kesan negatif nya kita akan rasa down sampai takleh nak buat apa .. tapi biasanya orang akan rasa down .. siapa sanggup kan nak rasa susah selalu .. jom test .. angkat kaki sapa suka rasa susah .. takda kan .. korang ada nampak sape angkat kaki .. tak de kan .. so betul la ideologi aku ni ..

kalau hidup senang selalu pun tak best jugak .. sebab korang akan rasa kosong .. since semua dah ada .. apa je yang takda .. boleh sebut je .. mesti dapat .. so hidup anda mendatar .. takde bengkang bengkok .. memang lagi tak best kan .. tapi tu lah .. senang ke kita , susah ke kita, tak melambangkan diri kita .. yang penting macam mana kita bawak diri kita ni .. kalau putih , putih lah .. kalau hitam , hitam lah .. cuma nasihat aku : JANGAN PILIH JALAN GELAP .. 

baru baru ni ada issue pasal perempuan gebu .. ada baca tak ?? tu trick perempuan tipu duit lelaki kaya .. letak gambar seksi dekat Facebook , tagged .. then orang berminat boleh call nombor sekian sekian .. then kalau ada nak langgan , kena bank in duit pendahuluan dulu dalam bank .. then lesap macam tu je .. okay memang perempuan tu berniat baik .. nak kenakan lelaki lelaki yang gatal .. tapi perempuan tu guna duit tu , jadi haram lah kan .. kan kan ?? so apa best nya guna duit haram .. apa yang nak dibanggakan dapat rm5000 sehari pun kan .. renung renungkan .. duit yang kita dapat dari hasil titik peluh kita lah yang paling bermakna dan best ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...