NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, February 17, 2011

Perlu Ke ? Perlu Ke ? Jawab Jawab Jawab ..

hi .. hari ni kelas sampai pukul4 petang .. campur dengan meeting dengan supervisor .. campur dengan jamuan dengan housemate .. campur dengan buat homework .. hehe .. sampai tak sempat nak update .. aku nak share jugak apa yang aku lalui hari ni .. walaupun korang tak sudi nak baca .. =P .. tapi aku rasa ade kot yang terlalu sudi .. hehe .. hello stalkers .. wah stalkers siap ada S .. plural tu .. confident je aku kan .. fine AKU TAKDE STALKER .. TAK LAYAK pun .. hehe .. statement rendah diri tu .. hehe .. hari ni kan kelas start 8.30am .. aku terbangun lewat .. so memang kelam kabut pergi kelas .. sampai kat kelas dah lewat dah .. madam dah start ajar dah pun.. nasib baik tak kena maki dengan madam .. kawan aku ade yang kena .. tu la sapa suruh lambat .. =P .. lepas tu kol10.30am aku kena daki gunung .. nak naik ke menara saas .. ade kelas kat situ .. bagi bukan pelajar uitm mesti korang tak kenal kan menara saas .. menara saas ni menara atas bukit .. fakulti aku bawah bukit tersebut .. 

untuk merentasi dan pergi ke menara saas , aku terpaksa mendaki anak tangga yang tinggi lebih kurang tangga dekat batu caves .. kecerunan aku boleh kata sangat cerun .. salah langkah pasti tergolek sampai ke hujung bukit .. bayangkan time tu dah dekat tengahari .. sangat panas .. dan aku sangat letih . dah lah tak makan lagi .. berpeluh macam aku baru lepas mandi je .. gile lah .. serious beb .. kalau ada yang baru dapat offer uitm . tukar um eh .. hehe .. aku gurau .. hehe . takde lah macam gitu kan .. tapi letih lah jugak .. lepas tu kan , sampai je dekat menara .. terus aku mencari setitik air dan sesuap nasi .. ahaks .. lapar dan dahaga macam pelarian dah .. aku perasan orang tengok tengok aku .. mesti orang kata kat aku " orang gemuk memang macam ni .. asyik asyik cari makanan je " .. takpe aku sedar diri .. *ekhem ekhem*

lepas tu kan aku pergi turun pulak bukit pergi fakulti aku balik untuk kelas pukull2 pulak .. oh aku turun bukit ni lepas habis kelas dekat menara tu lah around 12.30pm .. sekali lagi aku berpeluh .. peluh jantan meleleh keluar .. mesti nampak seksi kan .. orang kata lelaki berpeluh nampak seksi .. ye kan ? ye kan ? ada siapa siapa rasa aku seksi ? tolong like .. hehe .. ( eh kenapa eh bunga api dekat i city malam ni tak berenti renti meletus ni .. ada program ke *iklan ) .. habis kelas pukul4 pergi pulak jumpa supervisor untuk project paper .. then baru lah pergi PAS .. plaza alam sentral .. ekhem aku beli external baru . samsung .. warna pink .. jambu sangat kan .. haha .. takde lah ni je yang murah dan 640g .. so aku tibai je lah .. warna tak penting pun .. 

dah tiga perenggan aku mengarut .. sambung kepada apa yang aku nak bagitau sebenarnya .. dah berpeluh ke semua baca entri ni .. relaks eh .. teruskan membaca .. hehe .. ada lah seorang blogger yang bagi aku sifu lah dalam dunia blog .. dia inbox aku dekat fb .. dia kata kalau boleh dalam setiap entri tu kena ada gambar .. baru menarik .. aku garu kepala jap .. sambil jalan mundar mandir fikir .. aku rasa aku selalu je letak gambar . hehe .. aku duduk balik depan laptop .. aku baca balik mesej yang dihantar . dia kata entri aku yang menarik takda gambar .. tapi entri aku yang membosankan banyak pulak gambar .. ouchhhh terasa macam lori minyak petronas yang panjang tu jatuh atas kepala aku .. amek kau sebijik .. entri membosankan ?? sampai hati .. hehe .. 

fine mungkin gambar muka aku tak menarik kan nak tampal dalam blog .. hehe .. takde lah .. tu pendapat dia.. thank you sis .. tapi kan kena eh letak gambar ?? maksud aku kadang kadang ada entri aku yang datang dari pemerhatian aku dekat orang sekeliling .. so mesti aku takde gambar kan .. so since aku takde gambar .. aku macam malas sikit nak google cari gambar nak visualive kan kata kata aku .. aku pulak tak reti sangat nak edit edit bagi gambar nampak lawa.. nanti korang kata blog aku macam google image pulak ... hmm . macam mana tu ?? aku taktau nak buat cam ne .. korang rasa macam mana ?? perlu ke ??



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...