NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, April 2, 2011

Gagal ?

tadi terasa rajin . then nampak lah entri azam 2011 . lepas tu gelak tepi dinding . sebab dah masuk bulan 4 , satu pun tak terlaksana . yang paling senang pun takleh nak buat . yang senang tu mesti lah " Makan Ikan " . oh sangat sangat wei . tak makan lagi ikan tahun ni . menipu ! takde lah tak makan . tapi dalam 4 bulan ni , rasanya baru 3 kali kot . adoiya . apa nak jadi . susah lah . tak reti nak makan . kalau ayam tu , senang je . masuk dalam mulut , kunyah , telan , settle  tapi ni macam susah sikit . mungkin sebab nama dia IKAN kot . aku jadi fobia . sebab masa kecik dulu selalu bila makan ikan je , mesti tecekik tulang . 


gila besar ikan 
macam pegang adik aku je
ikan keli gergasi katanya 
eii makin geli aku nak makan 


 yang ni senang sikit nak makan
sebab memang duduk dalam 
nasik lemak dengan nasik dagang
tapi aku jarang breakfast
so macam mana nak makan ..


aku duk bayang bayang je
muka ikan macam ni ..
eii gila seram wei
nak makan pun takde selera .. 

macam mana ni . kalau buat bedah siasat atas badan aku ni , memang jumpa lemak ayam je aku ni . boleh masuk kategori bapak ayam lah kiranya . eh bukan bapak ayam tu lah . bapak ayam , as if bapak ayam . ada sapa sapa nak kongsi tips macam mana nak makan ikan ? takkan lah nak makan nasi dengan ikan sambil pejam mata . haish .

6 comments:

princessa said...

is it really that hard?? haha.. goodluck!

tieha ismail said...

eeiii yeck...ikan tuh....mak aih....

Arm_mj said...

cbe bygkn cm ikan emas.comel je kcik lak tuh (erkk makin x lalu mkn x?) hahahhaa

Aleen Aiden said...

laa fobia ngan ikan ke rupanye..hu3.xpe2,try slow2 keyh.nnt imunla 2. ;P

Melin said...

Besar gila ikan tu!

Afufu said...

Laaa, tak makan ikan? Sayang ooo. Aku kat rumah ni makanan rutin ikan la. Hakhak. Paranoid ke? Kehkehkeh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...