NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, May 5, 2011

ASSOCIATION

salam semua . ni entri emosi turun naik . so aku rasa tak nak baca pun takpe . tau tak aku ada exam pagi tadik ? mesti taktau kan . sebab aku rasa aku takde bagitau pun . al kisah , memang aku ada exam lah pagi tadi . aku tak tau nak cakap apa . antara aku bersedia atau tak . tapi selogiknya memang aku bersedia lah . sebab aku dah study , dah hafal apa yang patut kan . cuma mungkin yang aku belajar tak berapa nak efektif kot . itu di luar apa yang aku ada lah . apa yang aku nak cakap , aku tak dapat jawab . this is the worst paper ever . untuk sem ni . sangat . papers lain even aku tak leh jawab , aku still rasa macam okay , tapi paper hari ni , aku submit kertas dengan perasaan serba salah , tak puas hati , menyesal , segala yang negatif . 

orang cakap , jangan pandang ke belakang . well aku buat post mortem cukup . aku tak sepatutnya tak boleh jawab sebab semua orang boleh jawab , kalau orang boleh , kenapa kita boleh . yes manusia berbeza , manusia tak sempurna . LAME ! mungkin takde rezeki kot . tu biasa orang akan cakap . yer mungkin . tapi . tak mau mengeluh banyak . nothing gonna change pun kalau aku mengeluh . cuma tu lah , theres something inside yang tak lepas . rasa macam tersekat tau tak . but everything macam plan tau . macam mana nak cakap eh , bila aku fikir balik , macam tuhan nak bagi hint dekat aku jer . macam ni meh aku cerita . takyah nak buat manja ah cakap cer citer ,  cer citer . annoying giler. 

semalam , means malam exam , means rabu malam , aku macam happy gile . bukan happy lah , tapi perbuatan aku macam over excited , happy , ntah pasal . baca pun macam ala kadar jer . bajet macam dah hafal semua . tidur tak berapa nak lena , asyik termimpi kes jer . pukul 4 terjaga , pukul5 terjaga , pukul6 terjaga , smp 6.30am . hmmm . pagi tadi masuk dewan exam , dah siap duduk , baru sedar . kotak pensil tertinggal dekat luar dewan . bangun , pergi amik . tapi sebelum nak pergi amek , berapa kali aku kena marah , kena sound dengan penjaga exam . so i guess those were signs yang something bad nak jadi kan . well , aku macam pasrah jer . insya Allah esok boleh start study untuk paper hari isnin . but for now , mental dan fizikal aku tak berapa nak kuat . tak larat ah . 

P/S : tado exam nama subjek adalah ASSOCIATION. 


2 comments:

Salmiza S. said...

gd luck next paper... =)

shintan27 said...

hey..siannye...bakpe cuai ngat or?mcm2 la mu ni..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...