NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, May 10, 2011

DUNGUN

WELL . there is no place better than your home . am i right ? pepatah ada cakap kan , hujan batu di negeri sendiri , hujan emas di negeri orang , hujan batu lebih baik . lebih kurang macam ni lah pepatah ni . konon nya nak cakap lah walaupun negeri kita teruk , but still it is the best place to go . hmmm . i have doubt on this . but nevermind , it is not even an issue kan . so hujan tak berenti lagi , dari saat aku sampai dekat sini pagi tadi . what can i say , Dungun is way colder than Shah Alam . Shah Alam , serious panas gila gila gila . tak perlu bersukan pun , peluh keluar automatik . even tengah tengok tv , tiba tiba peluh jantan boleh keluar . how cool is that ? IT AINT COOL dude . 


this picture was taken 5mins ago . i was thinking , dah lama tak masuk gambar dalam blog kan . instead of cam whoring , aku rasa better kot letak gambar depan rumah aku . it is also to show my friend , Rahimi yang rumah aku ni bukan betul betul tepi pantai . haish , boleh pulak dia ingat rumah aku ni , betul betul tepi pantai . so kat depan ni , kawasan depan rumah aku . kedai kedai kayu ni bakal nak roboh dah tu . semua kedai dah tutup . di sebalik kedai kayu tu ada KFC . heee . 


hope you got the view clear , PERT .
tak tau celah mana pantai depan rumah aku . 
ada , tapi bukan la exactly depan rumah . 
bukak tingkap boleh nampak , 
boleh dengar bunyi ombak desas desus 
kena berjalan jalan jugak nak pergi pantai ni 

  nampak tak ada satu kedai macam terbakar tu 
bukan macam lah , memang terbakar pun
macam minggu lepas macam tu ..
kedai kain tu , so memang habis kain kain 
semua kena api marak .. nasib baik lah 
api tak hinggap rumah aku .. 
kalau tak , tak tau mana aku sekarang ni ..
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...