NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, May 10, 2011

BE LAGI

kejang semua otot . aku baru sampai rumah . kampung halaman . actually boleh kata dah sejam dah aku sampai . tapi ye la . takkan balik balik terus nak update . mesti lah aku borak borak dulu . kemas barang . kemas rumah . okay banyak sangat menipu . balik balik aku cakap dengan parents jap . then campak baju kotor kat bawah rumah . aiyoo . sopan kan anak muda zaman sekarang . itu lah . dalam bus tadi , masuk je bus , shah alam ke kuantan , aku tidur . sedar sedar dah sampai cherating . bus berenti . ni lah padah habis exam , terus balik . otak tak rest lagi , mata tak cukup tidur lagi . cherating tu dia berenti minum jap . so bila bergerak , dari cherating sampai lah dungun , aku tidur jugak . sampai dungun baru sedar . nasib baik tersedar . LEBAM .

lately , BE aku semua dah habis . kecewa. tak sempat nak kutip ribu ribu lagi , dah habis . haish . tapi baru je check NUFFNANG . got another two BE . fuyooo . baik lah NUFFNANG ni . tak henti henti memberiku hadiah . huahaha . so andaikata kalau nampak iklan macam kat bawah , jangan lah malas malas pergi klik dan usha apakah iklan tersebut . satu pasal IKEA , satu pasal CADBURY . mantap wa cakap lu . 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...