NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, May 12, 2011

KACANG


takde kerja cari kerja . ada kerja taknak buat . ahaks , lawak . aku boleh pergi tengok youtube , cari cerita KACANG . oh cerita KACANG ni kartun dulu ada dekat tv1. sekarang aku tak pasti . tapi boleh Play dekat video kat atas tu kalau nak tau . lawak wei boleh bayang tak kacang bercakap . bukan satu jenis kacang je . semua jenis ada . oh hari ni hujan lebat , so aku tak kerja . sebab hujan , so kuih tak perlu hantar . hujan lebat gila kot . kalau 4 bulan macam ni dekat terengganu , aku rasa aku tak perlu pergi oversea nak main snow . haha .

the best video KACANG kan , ada yang diorang gaduh pasal kawan kawan . ape ntah . konon konon kacang ni jeles , si kacang tu baik dengan kacang yang satu lagi . kacang pun ada feeling wei . lagi kan kita manusia kan . tapi aku tak dapat nak cari balik video kacang tu . aku google google tak jumpa pulak dah . tapi benda ni normal kan . aku kan jakun gila . orang lain dah tengok gossip girl season berape dah . aku baru tengok season 2 . ahaaa . nasib baik lah aku tak ketagih . kalau tak , tak pasal aku tak study for finals . macam hari tu , sem lepas kot atau dua sem lepas . aku rasa aku study PERSONAL TASTE lebih dari aku study LAW . tapi yang aku nak cakap , gossip girl pun cerita pasal friendship which aku rasa macam sial kawan macam tu . haha . gila . macam friends are above all . 

well , aku setuju kawan memang perlu . but i believe it does have limits . tak perlu kot nak korbankan masa depan sendiri untuk kawan baik . its too much . melampau . haha . aku pulak emosi lebih . i used to have bestfriends . yes , more than one . tapi it ended up with nothing . we are just like normal friends sekarang ni , dan aku rasa lebih selesa which you dont have to think much about them , because they are just FRIENDS , like others . so now , i am more to kawan dengan semua orang . and pakat redah je apa pun . friends that i have now are just perfect . kalau boleh nak sehidup semati ( am i just wrote this ?? ) .. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...