NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, May 12, 2011

ZAMAN PERSEKOLAHAN

tamatlah .. waktu persekolahan .. bla bla bla .. hujan sesangat .. well , i must admit , my body is tired as hell .. being a driver is damn tiring lah .. sebab aku tak biasa buat kerja kan .. so bila buat kerja , badan ni lemau semacam je .. so macam aku cakap , my work does not end pagi tadi .. tengahari pergi amik budak sekolah , pergi amek budak tuition , pergi collect hasil jualan .. boleh kata aku duk dalam kereta je satu hari .. it was fun jugak .. sebab takde lah aku duk mengadap laptop je 24/7 kan .. habis impian aku nak kerja dalam office dalam aircond sepanjang 4 bulan ni .. heee .. so tengahari tadi , aku pergi sekolah rendah jap time rehat .. teman adik aku yang darjah 1 rehat .. 

 "sekadar gambar hiasan"

kelakar tengok budak budak darjah satu ni .. over excited je .. dalam kelas boleh main lari lari , sambil buat kerja .. biasa lah baru darjah satu kan .. tunggu lah nanti naik darjah4 malas lah tu .. semua stock masuk kelas , duk merenung sejenak , tunggu bila lah loceng waktu rehat nak berbunyi .. aku stay dekat sekolah sampai pukul11.. so dapat tengok budak tahap satu dan budak tahap dua rehat .. time budak tahap satu rehat , most of them berlari lari macam pelarian je pergi kantin . berkobar kobar semangat nak pergi rehat kan .. bila sampai loceng berbunyi . waktu rehat diorang habis , berlari pulak masuk kelas .. giel energetic .. aku dulu takde nye nak lari lari .. aku relaks je .. aku COOL .. jalan slow slow , takut baju berkedut .. takut hilang style .. budak macho la katakan .. time kecik pun dah HOT daaaa .. HOT lah SANGAT ..

tapi kan bila tahap dua rehat , ceh .. gile pemalas .. jalan macam taknak jalan .. perempuan jalan stok muka control ayu , semua buat gaya muka Rozita Che Wan sambil jeling jeling cikgu lelaki bujang .. Oh Emm Jay .. like seriously kids .. kalau nak tackle pun , tackle lah guru besar .. mantap sikit . heee .. yang lelaki , stok muka Farid Kamil .. jalan men-DAGU je .. men-DABiK dada .. pergi kantin je pun .. tak tau lah apa nak jadi .. eh korang ada tengok tak video yang budak perempuan kena buli tu ?? yang masuk paper tu ?? aku tak tengok lagi .. takde pun dekat facebook .. kalau ada , tag aku eh .. macam nak  tengok je ..  


1 comment:

GadisNotaPelekat said...

huh,rndu zman skola jgak .. :)

http://iszmasz.blogspot.com/2011/05/senarai-leleki-bajet-malaya.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...